جاباما
۴۷۴۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کامرانی فر خبر داد:

آموزش مهارت‌های ذهنی داوران از سال آینده

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: به منظور افزایش سطح علمی داوران لیگ برتر و دسته یک فوتبال و فوتسال، سال آینده قبل از شروع فصل ۹۶ ـ ۹۵ کلیه داوران تحت آموزش مهارت‌های ذهنی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری ایسنا: رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: به منظور افزایش سطح علمی داوران لیگ برتر و دسته یک فوتبال و فوتسال، سال آینده قبل از شروع فصل ۹۶ ـ ۹۵ کلیه داوران تحت آموزش مهارت‌های ذهنی قرار خواهند گرفت.

حسن کامرانی فر اظهار کرد: آموزش مهارت‌های ذهنی در بین داوران لیگ برتر و دسته یک فوتبال و فوتسال یکی از جدی‌ترین برنامه‌هایی است که برای کاهش خطا در امر قضاوت داوران، سال آینده از سوی دپارتمان داوری پیگیری خواهد شد. با توجه به تجربه حضور و قضاوت در دو جام جهانی 2010 و 2014 به این مساله آگاهی کامل دارم که حضور روانشناس در کنار تیم در جهت بهبود کار داوران و کاهش اشتباه‌هات بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت‌: همان طور که ورزشکاران ما نیاز به آموزش مهارت‌های روانی دارند، داوران نیز برای قضاوت بهتر و کاهش اشتباه‌هات خود در جریان رقابت‌های لیگ برتر نیز نیاز به آموزش مهارت‌های ذهنی دارند تا اشتباه‌هات خود را به حداقل برسانند.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که داوران لیگ برتر فوتبال که اکثر آنها تحصیلات آکادمیک دارند، موضوع مهارت‌های ذهنی را جدی بگیرند و در کلاس‌های آموزشی که برای این منظور گذاشته خواهد شد، مشارکت کنند تا به این مساله آگاهی پیدا کنند که در کجا و در چه بازی از مهارت‌های ذهنی به خوبی استفاده کنند تا کمتر دچار اشبتاه شوند.

کامرانی فر تاکید کرد: آموزش مهارت‌های ذهنی جهت آماده سازی داوران برای امر قضاوت بسیار تاثیرگذار است و به افزایش توانایی آنها کمک می‌کند تا کمتر دچار اشتباه و خطا شوند.

وی در پایان گفت‌: قبل از شروع فصل 96 - 95 لیگ برتر فوتبال و فوتسال سعی خواهیم کرد در جهت بهبود عملکرد داوران، یک دوره کلاس آموزشی مهارت‌های ذهنی برای داوران برگزار کنیم تا آنها را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر از نظر ذهنی آماده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج