۴۷۵۲۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرگر: لیورپول باید در ژانویه بازیکن می‌خرید!

مدافع سابق قرمزها و کارشناس کنونی اسکای اسپورت علت ناکامی‌های لیورپول را ترکیب ضعیف بازیکنان دانست و از عدم خرید آنها در ژانویه انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: در سال ۲۰۱۷ تمام امیدهای لیورپول به باد رفت. تیم کلوپ هنوز در امسال در حالی که یک ماه و شش روز گذشته موفق به کسب برد نشده است.

قرمزها که جدی‌ترین رقیب چلسی محسوب می‌شدند اکنون با ۴۶ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته و با صدر نیز ۱۳ امتیاز فاصله گرفته‌اند.

جیمی کرگر در خصوص ناکامی‌های لیورپول اظهار کرد: بازیکنان این تیم برای قرارگیری در جمع ۴ باشگاه برتر قدرتمند نبوده و موفق نخواهند بود. آنها در ماه‌های گذشته چقدر عالی بودند و می‌توان دید چقدر ساده و سریع این موفقیت از دستت بیرون می‌رود.

وی ادامه داد: یک ناامیدی مطلق، هم مربی و هم هیئت مدیره برای تقویت در ژانویه دست به کار نشدند. نمی‌گویم یک خرید عجیب و غریب ولی در حال حاضر مشکلات بزرگی در خط دفاعی و حمله وجود دارد که می‌توانست برطرف شود. هدف حرف من این است که لیورپول نیازمند به خرید است.

مدافع سابق لیورپول اضافه کرد: اگر شما به نیمکت یونایتد یا سیتی نگاه کنید تفاوت را خواهید فهمید. این تیم‌ها نیز برای رقابت در حال جنگیدن هستند.

کارشناس معروف اسکای اسپورت تصریح کرد: بازیکنانی مثل «آدام لالانا»، « فیلیپه کوتینیو» و «روبرتو فیرمینو» بسیار عالی کار کرده‌اند ولی اینکه سطح آنها همواره در بالاترین حد قرار داشته باشد امکان پذیر نیست. آنها نیازمند این بوده که بعضی اوقات با استراحت به فرم اصلی خود بازگردند. اما بازیکن کافی روی نیمکت نبوده که این اتفاق رخ دهد.

لیورپول هفته آتی جدال سختی با تاتنهام داشته که با باختش شاید حضور در جمع چهار تیم و راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا را کاملا از دست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج