اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۵۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خالقی‌فر: چون تمرکز نداریم پیروز نمی‌شویم

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد می گوید عدم تمرکز کافی باعث شده تا آنها نتوانند نتایج خود را تا پایان بازی ها حفظ کنند.

ورزش سه: رضا خالقی فر درباره تغییر نتیجه برد به جای تساوی در بازی‌های اخیر این تیم گفت: مقابل حریف ها گل‌های خوبی به ثمر می‌رسانیم اما اینکه نتیجه پیروزی را با تساوی معاوضه می‌کنیم به اعتقاد من به عدم تمرکزمان برمی‌گردد که امیدوارم در ادامه لیگ با سعی و تلاش بچه‌های تیم این نقیصه در گسترش برطرف شود و تا دقایق پایانی گل‌هایمان را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: اینکه یک تیم در دقایق ابتدایی می‌تواند گل بزند یک حسن است اما در سوی دیگر تیم حریف از این اتفاق هم می‌تواند بهره ببرد و تا دقایق پایانی فرصت جبران آن را دارد که متاسفانه ما با عدم تمرکز این موقعیت را برای حریفانمان رقم می‌زنیم ان‎شاءالله این ضعف که نقطه مقابل گلزنی زودهنگام‌مان است با تفکرات و تمرین بیشتر مرتفع شود.

او ادامه داد: ما در اکثر بازی‌هایمان فرصت گلزنی داریم اما احتمالا قدرت شوت‌زنی‌مان پایین است که نمی‌توانیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم که در تمرینات روی این موضوع کار می‌شود و به زودی این مشکل حل خواهد شد. البته این را هم بگویم که هماهنگی تیم‌ها در نیم فصل دوم مهمتر از نیم فصل اول است و گسترش نیز تا به الان مقابل تمام حریفانش بهترین بازی‌اش را داشته است. ما نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم و با جمع‌آوری ۲۶ امتیازی در رتبه هفتم و میانه جدول قرار داریم جایی که تا هدف‌گذاری و سیاست باشگاه گسترش یعنی حضور در رتبه پنجم و ششم فاصله‌ای ندارد.

خالقی‌فر درباره ۵ گلی که به ثمر رسانده و افزایش تعداد گل‌هایش گفت: این تعداد گل را به تنهایی کسب نکردم و با کمک هم‌تیمی‌هایم تا به امروز توانستم گلزنی کنم. پستم هافبک است اما خیلی دوست دارم گلزنی کنم و با کمک دوستانم در گسترش سعی‌ خواهم کرد تا رتبه‌ام را در جدول گلزنان جابجا کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج