اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۵۴۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قربانی: لیگ قهرمانان نبرد مربیان است

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت:ژاوی ۳۷ سال سن دارد و اگر بازیکنان جوان استقلال دوندگی کنند روی نبوغ او تاثیر خواهند گذاشت.

خبرگزاری فارس: پیروز قربانی در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: استقلال در سه بازی گذشته خوب نتیجه گرفته و نیروی جوانی ضعف تاکتیکی این تیم را پوشش داده است.

وی افزود: دوندگی بازیکنان جوان استقلال باعث شد تا در بازی‌های قبل استقلال نتایج خوبی بگیرد و به نظر من فردا هم اگر تیم دوندگی داشته باشد می‌تواند مثل بازی‌های گذشته موفق شود.

مدافع سابق استقلال تأکید کرد: تیم‌های عربی معمولاً یک مربی خوب و سه چهار بازیکن سطح بالا جذب می‌کنند و بقیه بازیکنانشان در حد بازیکنان معمولی لیگ ایران هستند. این روزها می‌شنوم که همه از ژاوی صحبت می‌کنند اما او ۳۷ سال سن دارد و مطمئناً دوندگی بازیکنان جوان می‌تواند روی نبوغ او تأثیر بگذارد.

قربانی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: لیگ قهرمانان نبرد مربیان است و من امیدوارم منصوریان فردا سرمربی السد را شکست دهد. در لیگ قهرمانان شرایط این‌گونه است که مربیان با تفکراتشان تیم را به سمت برتری می‌فرستند و آنجا مثل ایران نیست که ۱۱ بازیکن خوب کار را برای مربی دربیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای بازیکنان جوانی مثل مجید حسینی، نورافکن، حق‌دوست و زکی‌پور دارد گفت: من زمانی که در دربی برای اولین‌بار بازی می‌کردم سعی می‌کردم ساده‌ترین حرکت را در همان ابتدای بازی انجام دهم یعنی اگر مجید حسینی در همان دقیقه اول بازی با ضربه سر توپ را به بهترین شکل دفع کند تا آخر بازی روحیه‌اش خوب خواهد بود. این می‌تواند یک توصیه ساده به بازیکنان استقلال باشد که با یک پاس معمولی و ساده روحیه خودشان را بالا ببرند و روی بازی مسلط شوند.

قربانی در خصوص این که چه صحبتی با هواداران خواهد داشت گفت: هواداران استقلال تا امروز تیم‌شان را خوب حمایت کردند ولی آن‌ها باید بپذیرند که این تیم جوان است و شاید امسال امکان موفقیت نداشته باشد یکی از اشتباهات منصوریان این بود که در ابتدای فصل سطح توقع را از تیمش بالا برد اما حالا مردم این تیم جوان را بیشتر دوست دارند و به اعتقاد من دو سال دیگر این تیم می‌تواند در لیگ ایران حرف اول را بزند.من وقتی این تیم را می‌بینم یاد تیم سال ۸۲ می‌افتم که امیر قلعه‌نوعی استقلال را جوان کرد و چندین سال مدعی اول قهرمانی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج