adexo3
۴۷۵۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: اتلتیکو مجبور است بیشتر ریسک کند

سرمربی بارسا معتقد است شاگردان دیه‌گو سیمئونه در بازی فردا شرایط سخت‌تری برای صعود به فینال جام حذفی اسپانیا دارند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا در نوکمپ پذیرای اتلتیکو مادرید هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: با توجه به اینکه اتلتیکو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده در این بازی مجبور است بیشتر ریسک کند و این می‌تواند باعث به دردسر افتادن آنها شود. فکر نمی‌کنم بازیکنی در جمع ما باشد که فکر کند فردا قطعاً مقابل اتلتیکو به دردسر خواهیم افتاد و در مقابل مضحک خواهد بود اگر فکر کنیم که بازی آسانی در پیش داریم. اتلتیکو همیشه در نوکمپ خوب بازی کرده است، اما بیشتر در نیمه زمین خود به دفاع پرداخته‌اند.

وی افزد: هواداران ما اهمیت این بازی را می‌دانند و جوی که آنها در ورزشگاه به وجود می‌آورند، مزیتی برای ماست. امیدوارم آنها مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند. هدف ما کسب تمامی عناوین قهرمانی در رقابت‌های مختلف است و جام حذفی هم یکی از آنهاست. جام حذفی، جام مهم و خیلی جذابی برای ما به شمار می‌رود. اگر موفق شویم به فینال برسیم این دستاورد خوبی برای بارسلونا خواهد بود. سپس باید شرایط را ارزیابی کنیم و ببینیم حریف ما در دیدار فینال چه تیمی خواهد بود.

سرمربی آبی‌واناری‌ها همچنین در مورد وضعیت مدافع میانی و دو هافبک نامدار تیمش اظهار داشت: پیکه به تمرینات بازگشته و حالا در دسترس ماست، اما فردا پیش از بازی باید شرایط وی را مورد ارزیابی قرار دهیم. اینیستا و بوسکتس هم روز به روز بهتر می‌شوند و این خبر خوبی برای ماست.

انریکه در حمایت از ستاره برزیلی تیمش نیز گفت: به نظرم نیمار کیفیت و شخصیت لازم را دارد تا دوباره به روند گلزنی‌هایش بازگردد و این کار را در ادامه بازی‌های این فصل می‌تواند انجام دهد. نیمار نه‌تنها در خط حمله بلکه در کارهای دفاعی هم می‌تواند به ما کمک شایانی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج