adexo3
۴۷۵۵۰۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تحلیل یک سایت عربی از تقابل استقلال و السد

حساب ویژه قطری ها روی ژاوی و پورعلی گنجی

سایت عرب‌زبان کورا در تحلیلی به بررسی نقش کلیدی تجربه تیم السد قطر برای عبور از سد تیم استقلال تهران و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: سایت کورا در آستانه دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: دو تیم استقلال تهران و السد قطر با برخورداری از تاریخ مستقل و تجارب ارزشمند تلاش می‌کنند تا در این رویارویی به پیروزی برسند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند. برنده این دیدار به گروه A لیگ قهرمانان آسیا که در آن تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان حضور دارند راه می‌یابد.

سایت کورا در ادامه با اشاره به تک بازی بودن مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت: دو تیم استقلال و السد در صورت خلق نتیجه تساوی باید در دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای نیز بازی کنند و اگر این نتیجه همچنان بدون تغییر بماند ضربه‌های پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده است.

این سایت عرب‌زبان سپس با حمایت از تیم السد قطر آورده است: تیم السد امید زیادی به نقش تجربه‌ خود در صعود دارد اما این کار سختی است، زیرا بازی در تهران برگزار می‌شود. مشکل بزرگ السد ورزشگاه آزادی و جمعیت انبوه و مشتاق در آن است. البته تیم السد تجربه بازی در ورزشگاه‌های بزرگ آسیایی را با کسب مقام اول لیگ قهرمانان و سومی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی دارد. صعود و موفقیت تیم السد بستگی به شرایط بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای همچون ژاوی هرناندز، مرتضی پورعلی‌گنجی و بغدا بونجاح دارد. همچنین سرمربی پرتغالی تیم السد روی بازیکنانی بومی تیم نظیر حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، خلفان ابراهیم، حمزه الصنهاجی، علی اسد و عبدالکریم حسن حساب ویژه‌ای باز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوا

      فیلم بازی بنگر جلوی پرسپولیس را باید بدن پورعلی گنجی تماشا کنه، تعهد و حسابگری و تماشاگر مداری یاد بگیره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج