adexo3
۴۷۶۷۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لالانا: باید بازی‌هایمان را ببریم حتی کثیف!

بازیکن ملی پوش لیورپول معتقد است این تیم باید عادت کند به هر طریق ممکن برنده بازی‌هایش شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، لیورپول شروع ضعیفی در سال ۲۰۱۷ داشت. این ضعیف‌ترین شروع تاریخ لیورپول از سال ۱۹۹۳ تاکنون است. نتایج ضعیفی که قرمزها کسب کردند باعث شد آنها از جام اتحادیه حذف شوند و جایگاه دومی خود را در جدول رده‌بندی لیگ را نیز به تاتنهام واگذار کنند.

حذف از دو جام اتحادیه و حذفی و چند نتیجه ضعیف در لیگ باعث شده است تا حسابی هواداران لیورپول کلافه شوند. آنها در هفته پیش روی لیگ برتر باید برابر تاتنهام به میدان بروند. دیداری که در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

آدام لالانا درباره وضعیت قرمزها در آستانه دیدار حساس با تاتنهام گفت: تاتنهام تیمی است که به بردن عادت کرده است. این همان چیزی است که ما باید به دنبال آن باشیم و آنها بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود دارند. به همین خاطر معتقد است یک جدال بسیار سخت برابر آنها داشته باشیم. باید یاد بگیریم نیاز است اینقدر خوب باشیم که در هر دیدار پنج یا ۶ گل به ثمر برسانیم تا به برتری برسیم.

لالانا: باید بازی‌هایمان را ببریم حتی کثیف!

به تاتنهام نگاه کنید. این تیم وقتی خوب بازی نمی‌کند هم به برتری می‌رسد. نمونه این اتفاق در بازی هفته قبل تاتنهام برابر میدلزبورو رخ داد جایی که تاتنهام خوب بازی نکرد ولی با یک ضربه پنالتی توانست برنده بازی باشد. در خیلی از بازی‌ها شایستگی زیادی داشتیم ولی متاسفانه شکست خوردیم. شاید ما نیز باید این را یاد بگیریم که چطور وقتی بهترین فوتبالمان را بازی نمی‌کنیم، برنده شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

در ترکیب لیورپول جیمز میلنر جزو معدود بازیکنانی است که قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده است. او دو بار زمانی که در منچسترسیتی بود، توانست قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و اکنون یکی از ستون‌های تیم تحت هدایت یورگن کلوپ محسوب می‌شود. لالانا در پایان گفت: من و بقیه بازیکنان باید از میلنر چیزهای زیادی یاد بگیریم. او قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. تجربه بسیار بالایی دارد و حضور او در تیم ما و در رختکن خیلی برای تیم موثر و خوب است. خوشحالیم که او را در ترکیب خود داریم. او می‌تواند خیلی به من و بقیه بازیکنان کمک کند.

لیورپول و تاتنهام در حالی برابر هم به میدان می‌روند که قرمزهای بندر لیورپول در ۱۰ دیدار قبلی خود تنها یک بار طعم برد را چشیدند که آنهم برابر پلیموث در جام حذفی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج