اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

افتخاری: بازی دادن به جوان‌ها نتیجه بهتری داد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: از ابتدا هم به منصوریان گفتم روی جوان‌ها سرمایه ‌گذاری کن و دیدید که بازی دادن به جوان ها نتیجه بهتری داد.

خبرگزاری فارس: رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازی دیروز عالی بود و بازیکنان تیم پر مهره السد را شکست دادند و اینجا جا دارد از هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس و همه تشکر می‌کنم که باعث شدند با همدلی تیم استقلال برنده بازی شود.

وی افزود: ایران ما از ساعت 7 تا 10 شب نیمه تعطیل بود و الحمدلله بازی با نتیجه خوب تمام شد و امیدواریم تیم جوان استقلال این روند را ادامه دهد.

رضا افتخاری در مورد اعتراض هواداران در بازی‌های گذشته گفت: این سری کارها خط‌دهی شده است و باشگاه مجمع دارد و نمی‌شود همه چیز را برای هواداران تشریح کرد مطمئن باشید اگر یکی از آنها یک صبح تا ظهر در باشگاه باشد به دلیل فشاری که روی ما است دوام نمی‌آورد.ما با تمام تجربه ای که داریم سعی می کنیم کار را با تمام کارشکنی‌ها ادامه دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد نتایج اخیر اظهار داشت:ببینید واقعیت ماجرا این است که من از ابتدا هم به منصوریان گفتم روی جوان‌ها سرمایه ‌گذاری کن و دیدید که بازی دادن به جوان ها نتیجه بهتری دارد و اگر هواداران صبور باشند همه چیز بهتر از این خواهد شد.

وی در مورد نتیجه دربی گفت: اهل کر‌ی‌خوانی نیستم هر دو تیم در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و نمی توان گفت چه کسی برنده می‌شود چون نتیجه دربی در زمین رقم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      این و نگید چی میخواید بگید! به خدا خجالت داره ،حیف نیست به شما هم بگی مدیر عامل به فتح اله زاده هم بگی مدیرعامل ،کجایی حاجی که استقلال رو کشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج