اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۷۷۳۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرافتخارترین تیم لیگ برتر، حال و روز خوبی ندارد

پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران با بحرانی بزرگ رو‌به‌رو شده است.

روزنامه شهروند: پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران با بحرانی بزرگ رو‌به‌رو شده است. سپاهان بعد از قهرمانی دو‌سال گذشته خود که در دقایق پایانی لیگ رقم خورد، دیگر روزهای خوبی را تجربه نکرده و هر فصل با بحران‌هایی روبه‌رو شده که این تیم قدرتمند را رو به ضعف و انحطاط برده است.

اختلاف با مدیران

از بحران سپاهان وقتی رونمایی شد که عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی گفت نیازی به جپاروف ندارد اما درست در همان لحظه مدیران سپاهان مشغول مذاکره با این بازیکن ازبک بودند. ویسی بعد از این اتفاق با نوشتن نامه‌ای عجیب از زلال نبودن سپاهان گفت و استعفا کرد و مشخص شد که او اختلافات زیادی با مسئولان سپاهان دارد. او با پادرمیانی مسئولان کارخانه فولاد مبارکه به این تیم برگشت اما حالا اتفاقاتی رخ داده که به نظر می‌رسد ویسی را در انتهای راه با سپاهان قرار داده است.

اعتراض تماشاگران

شکست سنگین سپاهان در نقش جهان طاقت هواداران متعصب این تیم را طاق کرد. سپاهان با عملکردی دور از انتظار مقابل ماشین‌سازی قعر جدولی طلسم نبردن‌های این تیم را شکست و خودش در بحران فرو رفت. قبل از این‌که داور سوت پایان بازی را بزند تماشاگران عصبانی سپاهان شعارهایشان را علیه ویسی آغاز کرده بودند. در ابتدا عده‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه به انتقاد از ویسی پرداختند که این موج خیلی زود همه‌گیر و تبدیل به شعارهای هماهنگ علیه سرمربی سپاهان شد. نکته جالب شعارهای تماشاگران سپاهان درخواست آنها از مدیرعامل برای برداشتن ویسی بود ضمن این‌که آنها به‌شدت فرهاد کاظمی سرمربی سابق تیمشان را نیز تشویق کردند. شجاع خلیل‌زاده هم که در این فصل به خاطر اتهام پرسپولیسی بودن بارها مورد لطف هواداران سپاهان قرار گرفته، با الفاظ تندی از سوی آنها بدرقه شد. با این وجود به نظر می‌رسد هواداران سپاهان، ویسی را مقصر نتایج ضعیف سپاهان می‌دانند.

ادعاهای عجیب آقای سرمربی

حرف‌های عجیب ویسی و اتهاماتی که به نزدیکان سپاهان وارد کرده جو متشنجی را علیه او در باشگاه ایجاد کرده است. او برای دومین‌بار مدعی شده چون دست برخی دزدها را از تیم کوتاه کرده و به کانون هواداران سپاهان پول نداده علیه او شعار می‌دهند. با توجه به جو بد علیه ویسی و نتایج ضعیف سپاهان باید دید مدیریت این باشگاه تا چه زمانی او را حفظ می‌کند و دست به تغییر نیمکت نمی‌زند. ویسی درحالی فعلا در سمت خود ابقا شده که سپاهان ‌سال گذشته حسین فرکی و استیماچ را روی نیمکت خود دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی ازطفداران سپاهان

      سپاهان تا مقعی که حق سید خدا را می خورد واورا بلا تکلیف گذاشته همین اش است وهمین کاسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج