adexo3
۴۷۸۳۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رجب زاده: داور می توانست پنالتی نگیرد

کاپیتان ذوبی ها می گوید در حالی داور یک خطای هند را به سود حریف اعلام پنالتی کرد که توپ از فاصله نیم متری به دست بازیکن تیم ما برخورد کرده و پیش از این داوران بازی های ما این توپ ها را اعلام پنالتی نمی کردند.

ورزش سه: کاپیتان ذوبی ها می گوید در حالی داور یک خطای هند را به سود حریف اعلام پنالتی کرد که توپ از فاصله نیم متری به دست بازیکن تیم ما برخورد کرده و پیش از این داوران بازی های ما این توپ ها را اعلام پنالتی نمی کردند.

مهدی رجب زاده پس از پایان بازی تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی گفت: متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی امروز یک گل دریافت کردیم، به نظر من داور می توانست آن ضربه پنالتی را برای تراکتوری ها نگیرد چرا که فاصله ضربه به توپ با بازیکن ما کم بود و بارها شده که ضربات اینچنینی، حتی از فاصله دورتر بازیکنان تیم ما زده اند اما داور آنها را پنالتی نگرفته است. من به داور هم گفتم ضربات بدتر از این را برای ما پنالتی نگرفته اند چطور شما این توپ را که از فاصله نیم متری به دست بازیکن ما خورده را پنالتی اعلام می کنید.

هر آنچه که بود داور آن پنالتی را به سود حریف گرفت اما همان گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید، بعد از گل دوم هم می توانستیم گلزنی کنیم و بازی را برگردانیم اما امروز روز ما نبود، به تراکتوری ها هم تبریک می گویم، بازی خوبی انجام دادند اما حیف شد ما امیدوار بودیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوگی

      داور میتونست بازیم تعطیل کنه بعدا ٣_۰بسود شما اعلام کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج