adexo3
۴۷۸۹۸۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

رحمتی: یک سوت به سیدجلال بدهید تا داوری کند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باید شهرآورد را با نتیجه ۳ بر۱ می‌بردیم اما اتفاقات آخر بازی اجازه نداد.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باید شهرآورد را با نتیجه ۳ بر ۱ می‌بردیم اما اتفاقات آخر بازی اجازه نداد.

سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در داربی ۸۴، گفت: اول از همه از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و در زمان‌هایی که شرایط‌مان سخت بود پشت ما را خالی نکردند.

او ادامه داد: بعد از باخت سنگین پارسال به هواداران قول داده بودم که آن باخت را جبران می‌کنیم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما باید سه بر یک برنده می‌شدیم اما اتفاقاتی در لحظات آخر بازی رخ داد که مانع از آن شد.

رحمتی ادامه داد: جلال حسینی دوست خوب من است. ما چند سال در تیم ملی با هم دوست و هم خانه بودیم. او را دوست دارم و اخلاقش را می‌شناسم. در لحظه گل دوم پرسپولیس که به نظرم صددرصد خطا بود سیدجلال با آرنج به من زد و من گفتم چرا نامردی می‌زنی؟

دروازه‌بان استقلال درباره عملکرد داور بازی گفت: خیلی آقای فغانی را دوست دارم و برایش احترام قائلم. نمی‌خواهم درباره او صحبت کنم چون در رده‌هایی قضاوت کرده که در مخیله من هم نمی‌گنجد اما دوست داشتم در صحنه گل دوم پرسپولیس اول خطای سیدجلال را می‌گرفت و بعد مرا اخراج می‌کرد.

او همچنین با اشاره به گزارشگر تلویزیونی این بازی، گفت: عادل فردوسی‌پور دوست عزیز من است اما خوب است وقتی بازی را گزارش می‌کند از گرایش‌های رنگی دور باشد و درباره مهدی رحمتی دنبال نبش قبر نباشد. شاید یک نفر خطایی کرده و فردایش توبه کرده باشد. او اگر واقعا عادل است صحنه خطای سیدجلال روی من و گل دوم را در برنامه‌اش نشان دهد.

رحمتی درباره اینکه سیدجلال حسینی گفته چرا رحمتی بعد از اخراج برگشت و توهین کرد، گفت: هر چه گفته رفیقم و هم خانه‌ام گفته است. از این به بعد یک سوت بدهید سیدجلال قضاوت کند (با خنده).

او درباره تاخیرش در خروج از زمین پس از اخراج، گفت: من در لحظات آخر بازی هر کاری برای موفقیت تیمم می‌کنم و در راستای منافع حریف کار نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردکه عقده ای ، چهارتای پارسال بدجور رو دلت مونده

    • کمان

      خدایش عقاب اسیای

      پاسخ ها

      • حسن

        خخخخخخخ.عقاب بدون پر البته

    • اس اس

      دمت گرم اقای رحمتی

    • بدون نام

      سید جلال تو بعضی بازیها واقعا خیلی پرو بازی درمیاره نمونه بارزش روهم تو بازی گسترش فولاد دیدیم و هم تو بازی با استقلال کمیته انظباطی معلوم نیست چرا این حرکات رو نمیبینه! ولی اگر همچین شرایطی رو بازیکنی درتیمهای دیگه بوجود می آورد اونوقت شاید راحت نسخش رو میپیچیدن! واقعا فوتبال جانب دارانه و کثیفی تو کشور حاکمه

    • داتیال رضازاده

      رحتمی راست میگه

    • بدون نام

      آقای رحمتی امروز در وقت تلف کردن جای روی عربها رو سفید کردی

    • شهرام

      آقای رحمتی. لطفا برو و روی اخلاقت کار کن. با این حرکاتی امروز از خودت نشون دادی و سال قبل مقابل تراکتور به نمایش گذاشتی، نشون دادی که حق کاملا با کیروش است. شما هم تیم ملی رو از دست دادی هم وجهه ملی. تاسف بحالت

    • بدون نام

      رحمتی تواگرمردبودی الکی خودتو به مصدومیت نمیزدی بی وجدان,اگه یک دقیقه دیگه وقت داشتیم نتیجه مساوی بود....

    • آجودان تاج

      آقا شهرام برو برای تیم خودت متاسف باش که با هل دادن پادوانی گل دوم تیمت به گُل که نه به گِل نشست متأسفم برا سید جلال که با هُل دادن بازیکن تیم ما به حساب خودش گل زد و با تمارض باعث اخراج سید مهدی شد هر چند که کار سید مهدی جالب نبود ولی به قول عادل فردوسی پور سید جلال هم پیاز داغشو زیاد کرد

    • تبریز

      سیدجلال اصلاجنبه نداره این همه تیم هامیبازن با احترام بازی میکند داش من جنبه باخت داشته باش

    • بدون نام

      برو بابا عقده ای

    • بدون نام

      رحمتی جان تو عقاب اسیایی وسید جلال سوت هم بدن بهش که قضاوت کنه بازم لنگ سوراخه وبازم میزنیمشون ناراحت نباش سید جلال به قشقاشی باختن ولی از رو نرفت دوباره اومده میخواد بخاطر باختشون که رو گلها همش مقصر بود دوباره پرو بازی در میاره تمارضی هی هی

    • احسان

      خیلی بچه ای پسر جان، برو درس ادب یاد بگیر آقای رحمتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج