اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۲۶۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منافی: چرا پرسپولیس فقط یک هافبک دفاعی دارد؟!

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برانکو ایوانکوویچ ارنج مناسبی را برای تقابل با استقلال انتخاب نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: جواد منافی در مورد شکست پرسپولیس در دربی تهران اظهار داشت: من معتقدم ارنج ابتدایی برانکو اصلاً خوب نبود و همین موضوع نقش مهمی در شکست پرسپولیس داشت. ماهینی گزینه مناسبی برای بازی در هافبک دفاعی نبود و او در پست خودش بازیکن بسیار خوبی است. احمدزاده هم نباید با این همه خصوصیات تهاجمی، به عنوان مدافع چپ بازی می‌کرد. شما دیدید که اکثر حملات استقلال از سمت این بازیکن بود و پرسپولیس از جناح او ضربه خورد.

وی در ادامه افزود: طبیعتاً سرمربی در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است، ولی معتقدم تعویض رضاییان دلیل روشنی نداشت. از طرفی باید بگویم که پرسپولیس در بدترین زمان گل سوم را خورد. اگر بعد از گل رفیعی، طارمی آن موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد شاید نتیجه به‌کلی عوض می‌شد.

منافی درمورد صحبت‌های برانکو که گفته است احمدزاده و ماهینی عملکرد خوبی در پست‌های خودشان داشتند و غیبت کمال کامیابی‌نیا هم احساس نشد، گفت: یک بچه هم می‌توانست ایرادهای فنی پرسپولیس را ببیند. غیبت کمال کاملاً احساس شد و نمی‌دانم چرا تیم بزرگی مثل پرسپولیس که در آسیا هم درگیر است فقط باید یک هافبک دفاعی داشته باشد؟ چرا کامیابی‌نیا در بازی با تراکتورسازی با وجود اینکه پرسپولیس با سه گل جلو بود، تعویض نشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      وقتی مشکلی به این تابلویی با دو ملیارد حل میشه حلش کنید خدا بده پول مفت

    • ahm

      ضمن ابراز احترام نسبت به مربی جنتلمن و کاربلد تیم ولی فکر میکنم باتوجه به اعتقاد ایشان به ثابت بودن آرایش تیم بازیکنهای بزرگ کمتر ممکن با این رویه کنار بیان و راضی بشن همیشه روی نیمکت باشن تا روزیکه برای بازیکن اصلی موردی مثل آسیبدیدگی یا محرومیت پیش بیاید که از اونها استفاده بشه بنظرم ایشان باید فرصت بیشتری به مهره های خوب روی نیمکت تیم بده که در مواقع اضطراری گرفتار بی مهرگی نشه .

    • بدون نام

      استقلال فقط از عدم ثبات فکری و بازی بد ماهینی ضربه زد و این یعنی پرسپولیس نقص بزرگ داره چون بعد دروازه بان هافبک دفاعی مهمترین رکن تیم هست که در تمام دنیا تدریس میشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج