اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۴۶۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا تعویض رامین صحیح بود؟

وینگر راست پرسپولیسی ها که هواداران این تیم امید زیادی در این بازی به وی بسته بودند، در دقیقه ۶۷ از میدان خارج شد؛ خروجی که تنها تعویض پرسپولیسی ها را در دربی پایتخت شامل می شد.

ورزش سه: در حالی که پرسپولیسی ها نیمه دوم دیدار برابر استقلال را به جبران گل های خورده اختصاص داده بودند، یک تعویض عجیب نظرها را به سوی خود جلب کرد، سرخ پوشان که هافبک دفاعی خود را در بازی روز گذشته به همراه نداشتند مجبور به تغییر بازیکن در چهار پست مختلف شدند و یکی از این تغییرات حضور رامین رضاییان در پست بال راست بود، رامین که پیش از این نیز در این پست برای سرخ پوشان به میدان رفته بود و اتفاقا موفق هم ظاهر شده بود، در بازی برابر استقلال تنها ۶۷ دقیقه زمان برای حضور در میدان داشت و در نهایت به عنوان تنها تعویض این تیم، جای خود را به علی علیپور داد.

در همان لحظاتی که برانکو تصمیم به این تعویض گرفت این سوال برای خیلی ها به وجود آمد که آیا خروج رامین از میدان تصمیم صحیحی است؟ البته در آن دقایق به زمین آمدن علیپور نیاز بود اما خروج رضاییان کمی سوال برانگیز بود، تعویضی که باعث عصبانیت ستاره پرسپولیس نیز شد.

پیش از آنکه این اتفاق بیفتد تصور بینندگان بر خروج صادق محرمی (که بازی بسیار خوبی انجام داد) و حضور رضاییان در پست دفاع راست بود که این اتفاق هرگز نیفتاد تا پرسپولیسی ها از تدبیر عجیب برانکو سودی نبرند، هرچند احتمالا هم برانکو و هم تعدادی از هواداران پرسپولیس معتقدند رامین رضاییان به دلیل عدم حضور در فصل بدنسازی و عدم حضور در تمام بازی های این تیم، هنوز از آمادگی بدنی برای حضور نود دقیقه ای در میدان برخوردار نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدکتول

      اشتباه بزرگ پرفسور تعویض رامین رضائیان بود.گویا پرفسور عزیزمان دست ازلج بازی برنمیداره.ولی انصافا نریمان جهان رو میاورد باز جای تحمل داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج