اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۴۶۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فشرده‌سازی، حربه دفاع استقلال

برای برد در دربی استقلال نقشه های تاکتیکی بسیار زیادی داشت از جمله فشرده سازی در ساختار تدافعی برای مهار قدرت تهاجمی رقیب دیرینه.

ورزش سه: علیرضا منصوریان با شناخت کامل از قدرت تهاجمی پرسپولیس خوب می دانست برای برتری مقابل رقیب دیرینه باید تفکرات تاکتیکی خاصی به خصوص در ساختار تدافعی خود داشته باشد از همین رو مثل تمام تقابل های قبلی از جمله بازی نفت با پرسپولیس در هفته های پایانی فصل گذشته این بار هم سیستم دفاعی تیمش را فشرده تر از همیشه روانه جنگ با مهاجمان رقیب کرد.

در سیستم تدافعی استقلال که بارها در دربی شاهد آن بودیم اتوبوس مدافعان این تیم فشرده تر از همیشه در مواقع هجوم پرسپولیس عمل می کرد به خصوص در ضربات ایستگاهی که نصیب سرخپوشان می شد رابسون و پادووانی به عنوان مهره های کلیدی تمام ضربات سر اول را می زدند و زکی پور و دو هافبک دفاعی هم وظیفه کنترل ضربات بعدی و سایر عوامل تهاجمی پرسپولیس را داشتند.

پادووانی به عنوان باتجربه ترین عنصر تدافعی استقلال در طول ۹۰ دقیقه همه ضربات سرو جنگ های هوایی را از مهاجمان پرسپولیس برد ضمن این که رابسون هم در مباحث سرعتی و پوششی فوق العاده عمل کرد. زکی پور و تا حدودی خسرو حیدری هم در چپ و راست توانستند جز یک اشتباه آن هم در صحنه گل پرسپولیس در سایر دقایق از عهده وظایف خود بربیایند تا استقلال به نتیجه ای فوق تصور در مقابل رقیب دیرینه اش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جکوز

      کیسه ها مطمئن باشید اگر پرسپولیس بعد از گل اول که زد مثل مربی شما سیستم اتوبوسی بازی میکرد الان ما با اختلاف گل ۳-۴ تا برده بودیم.منتها مربی و بازیکنای ما فقط حمله میکنن.برانکو باید از اول هم میدونست اتوبوسشتقلال فقط دفاع بعد ضد حمله پس وقتی بازیکناش گل اول رو زدن نباید میزاشت دفاع رو خالی کنن.این بازی رو هم با آنالیز کیروش ببره

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخ بر ای باخت تیمتون بهانه بهتری نداشین

    • بهداد

      این لنگیا پروترین موجوداتن فکرکنم وقتی داشتین گل میخوردین این پرو دیگه جرعت نکرده ادامه بازیرو ببینه لنگیا موقعیتی نداشتن که جدی باشه خدای.استقلال اتوبوسی دفاع میکنه ولی به تیمایه دره پیت سه تا سه تا میزنه.ماکه راضیم دمشون گرم.فقط روحیرو داشتین سه تا میخورن شادی ایسلندیم میکنن!!!انتظار داشتن بیشتر بخورن باز شکر فقط سه تا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج