اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۶۲۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

اولویت طارمی؛ کل‌کل با رحمتی!

به نظر می‌رسید مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۸۴ تمام توجه خود را به کل‌کل با کاپیتان استقلال معطوف کرده بود.

خبرگزاری میزان: مهدی طارمی مانند فصل گذشته بهترین گلزن تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می‌شود اما آقای گل لیگ برتر شانزدهم نتوانست در دربی ۸۴ به کمک تیمش بیاید.

مهاجم شماره ۹ پرسپولیس می‌توانست در دقایق ابتدایی بازی دومین گل تیمش را به ثمر برساند اما این فرصت را از دست داد. او یک بار دیگر ضربه سری را روانه دروازه استقلال کرد که این بار توپ با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت اما نقطه عطف بازی برای طارمی، موقعیت تک‌به‌تکی بود که در دقیقه ۵۶ از دست داد و اجازه نداد پرسپولیس به بازی برگردد.

طارمی در این فصل ۱۰ گل برای پرسپولیس زده اما به جرأت می‌توان گفت دو برابر این تعداد موقعیت مسلم گلزنی داشته که از دست داده است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در دربی ۸۴ هم تمرکز لازم را نداشت و به نظر می‌رسید تمام توجه خود را به کل‌کل با سید مهدی رحمتی معطوف کرده بود.

وی در دیدار مقابل سایپا و صبا هم با حامد لک و محسن فروزان،‌ دروازه‌بان‌های این دو تیم کُری داشت و در دربی ۸۴ هم بیشتر از موفقیت پرسپولیس، بر پیروزی در کُری‌خوانی با کاپیتان استقلال متمرکز بود.

طارمی که در گرفتن پنالتی از مدافعان برزیلی استقلال ناموفق بود، نتوانست در یک بازی بزرگ دیگر دست برانکو ایوانکوویچ را بگیرد تا همچنان «مرد بازی‌های کوچک» لقب داشته باشد او و دیگر هم‌تیمی‌هایش به جز سید جلال حسینی مانند همه دیدارهایی که بازنده از زمین بیرون آمدند، مصاحبه نکردند اما طارمی در حرکتی عجیب و البته زننده با مشت به سینه یک خبرنگار کوبید تا روز تراژیک خود را تکمیل کند.

جالب اینکه او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتقاد از هواداران و پیشکسوتان ناراضی پرسپولیس پرداخت و تأکید کرد آنها حق ندارند قهرمانی پایان فصل را با بازیکنان جشن بگیرند! باید دید بهترین گلزن پرسپولیس می‌تواند در ادامه فصل به کمک تیمش بیاید و به حسرت ۹ ساله سرخ‌پوشان در کسب قهرمانی لیگ برتر پایان دهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انداز

      اینابه این حرکت طارمی میگن ازکروه دررفتن امابه حرکت رحمتی که بابدنش وسینش مانع حرکت سیدجلال شدمیگن غیرورزشی میگن ناحوانمردانه.فحش دادن به داور(کامیابی نیا)وکوبیدن مشت به سینه خبرنگار(طارمی)عصبانیت محسوب میشه اماممانعت رحمتی ازسیدجلال بخاطربرداشتن توپ میشه ناجوانمردی.کجایی میناوندآقای فرپلی

    • جێژوان

      زیاد سخت نگیر
      لنگی جماعت درک و شعورش کجابود؟!!!!
      البته دور از جون علی‌آقای پروین

    • بدون نام

      قهرمانی هخخخخخخخ جوجه اخر پاییز میشمارن اقا پسر که خودت رو گم کردی

    • بدون نام

      نه اينکه کيسه هاادب سرشون ميشه کاپيتان کيسه هابي ادب ترين ادمه رحمتي دوست ودشمن سرش نميش ،روزداربي يونجه زيادخورده بودعرعرميکرد

    • بدون نام

      شعور کیسه ها رو هم دیدیم با اون کاپیتان ام الفتنه شون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج