اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۷۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اوکراینی‌ها هر دقیقه چند میلیون می‌گرفتند؟

دو بازیکن اوکراینی و پرحاشیه پرسپولیس، سرانجام از این باشگاه جدا شدند.

آی اسپورت: دو بازیکن اوکراینی و پرحاشیه پرسپولیس، سرانجام از این باشگاه جدا شدند. اتفاقی که شاید پس از باخت تلخ دربی، خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد. برانکو که در این مدت بارها از خرید این دو بازیکن دفاع کرده بود، امروز با طعنه به خبرنگاران خبر جدایی آن‌ها را داد: «آن‌ها با باشگاه توافق کردند. یک روز قبل از دربی توافق کردند که بروند و برگشتند به کشورشان. بروید حالش را ببرید!»

البته بر خلاف تصور سرمربی پرسپولیس، پریموف و پلیانسکی از مخالفان‌شان در ایران خوشحال‌تر هستند. پریموف، قراردادی 840 میلیونی با پرسپولیس داشت و پلیانسکی 900 میلیون قرارداد بسته بود. یک میلیارد و 740 میلیون، برای دو بازیکنی که روی هم کمتر از صادق محرمی 200 میلیونی برای پرسپولیس بازی کردند.

پریموف ۱۸۴ و پلیانسکی، ۱۲۷ دقیقه برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفتند و تاثیری هم روی گل‌های تیم نداشتند. آن‌ها به نسبت دقایق بازی‌شان، گرانقیمت‌ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بودند. پریموف دقیقه‌ای ۴.۵ میلیون و پلیانسکی، به ازای هر دقیقه بازی ۷ میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفتند. رقمی که بعید است هیچ ستاره‌ای در لیگ برتر، بابت هر یک دقیقه بازی‌اش دریافت کرده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکوچه خیانتی برای جذب این بازیکنان مرتکب شدوپول بیت المال رااینگونه به تاراج بردندمعلوم نیست پشت پرده این قرادادها چه بوده.وچه کسانی نفع بردند.

    • بدون نام

      مافیای ترکاشوند در مرسپولیس چه که نمی کند

    • رضاف

      شنیریر میگن مال مفت ودل بیرحم ایناهم خوردن وبردند فامیل برانکو بودند تحقیق کنید همینه مربی شون هم همینطوره برا پول میمیره امتحانش کنند...

    • بدون نان

      الکی جو ندید .......برانکو برای ساختن یه تیم خوب به حق تلاش کرده ...........نتیجه اونم اینکه با اختلاف شش امتیازی صدر نشینه (زنده باد پرسپولیس کبیر)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج