۴۷۹۹۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکیب درهم برانکو عامل شکست پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال پس از پنج سال ناکامی در داربی‌های پایتخت، سرانجام موفق شد در هشتادوچهارمین دیدار با پرسپولیس از سد سرخ‌پوشان عبور کند.

روزنامه شرق: تیم فوتبال استقلال پس از پنج سال ناکامی در داربی‌های پایتخت، سرانجام موفق شد در هشتادوچهارمین دیدار با پرسپولیس از سد سرخ‌پوشان عبور کند. عواملی مهم و کلیدی دست به دست هم داد تا شاگردان منصوریان بتوانند در این مسابقه با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند که یکی از این عوامل در دیدار برابر السد قطر هم در استقلال دیده شد. پس از آنکه استقلال نتوانست آندرانیک تیموریان و جباروف ازبکستانی دو بازیکن باتجربه و مدنظر منصوریان را به دلیل محرومیت از فیفا در نیم‌فصل جذب کند، انگیزه بازیکنان جوان این تیم برای خودنمایی به کادر فنی این تیم و دستیاران کی‌روش برای دعوت‌شدن به تیم ملی به مرور با شروع نیم‌فصل دوم دوچندان شد که با جبران نتایج ضعیف نیم‌فصل اول و ارائه بازی‌های منطقی این اتفاق به چشم آمد.
در دیدار با تیم قطری در پلی‌آف لیگ ‌قهرمانان آسیا این انگیزه را هم از بازیکنان کم‌تجربه در عرصه بین‌المللی شاهد بودیم که صعود به مرحله گروهی نتیجه این عامل بود. در مصاف با پرسپولیس صدرنشین و مدعی اول قهرمانی هم علاوه بر دلیل عنوان‌شده، می‌توان عوامل دیگری را مطرح کرد که در برد شیرین و دور از انتظار آبی‌های پایتخت اثرگذار بود. تیم پرسپولیس در داربی کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و برانکو برای پرکردن جای خالی این بازیکن در خط میانی، حسین ماهینی را از دفاع راست به این پست بسیار حساس منتقل کرد. انتقالی که شاید در تمرینات برای این تیم مثمرثمر بوده باشد اما در بازی مقابل استقلال نه‌تنها اثربخش نبود بلکه بیشترین ضربه را از این پست خورد. توانایی حسین ماهینی در طول فصل بر کسی پوشیده نیست و این بازیکن با بازی‌هایی پذیرفتنی که به‌عنوان دفاع راست در مقابل تیم‌ها ارائه داده، همواره نمره بالایی دریافت کرده است اما در مصاف با استقلال در پست غیرتخصصی خود ضعیف‌ترین بازی را به معرض نمایش گذاشت.
منصوریان هم با وجود فشارهای سرخ‌پوشان در اوایل مسابقه روی دروازه رحمتی و حتی دریافت اولین گل، ضعف تیم حریف را به خوبی شناسایی کرد و توانست بازیکنان را از بیرون زمین در جهت رسیدن به گل هدایت کند. یکی دیگر از ضعف‌های این تیم پرطرفدار در داربی پایتخت، حضور مدافعی بود که هیچ کار مثبتی از او شاهد نبودیم. فرشاد احمدزاده که به‌عنوان هافبک هجومی بازی‌های خوبی در این فصل و حتی سال گذشته از خود به نمایش گذاشته، همانند حسین ماهینی در پست غیرتخصصی از سوی برانکو به کار گرفته شد. البته با این تفاوت که این بازیکن کوتاه‌قامت تجربه حضور در این پست را در مقطعی داشته است اما دریغ از عملکرد مثبت و پذیرفتنی. ترکیبی که برانکو روانه این بازی بسیار حساس و بزرگ کرد، این دل‌خوشی را به بازیکنان استقلال داد که بتوانند از ضعف‌ها به‌خوبی بهره لازم را ببرند که در نهایت به برد آبی‌ها ختم شد. این اتفاق در آستانه شروع مسابقات لیگ ‌قهرمانان آسیا این نگرانی را در دل هواداران ایجاد کرد که نیمکت پرسپولیس نمی‌تواند برای این مسابقات و ادامه مسیر قهرمانی در لیگ مطمئن باشد چراکه برای جایگزینی بازیکنان محروم و مصدوم، برانکو را مجبور می‌کند از بازیکنان غیرتخصصی در پست‌های مختلف استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگ مربی خوبی عیارش توباشگاههای اسیا مشخص میشههه امیدوارم بهانهای تیم ملی رو سابقش وداشت نیاراب و هوا کیروش فدراسیون مدیرعامل ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج