۴۸۰۰۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پپ: فاصله رده اول تا ششم هیچ است

سرمربی منچسترسیتی که از برد و رسیدن به رده دوم جدول خوشحال بود اظهار کرد فاصله‌ای که بین تیم‌های نخست تا ششم جدول رده بندی وجود دارد قابل توجه نیست.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، در آخرین دیدار از هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی موفق شد با دو گل رحیم استرلینگ و سرخیو آگوئرو از سد بورنموث بگذرد تا به رده دوم جدول صعود کند.

پپ گواردیولا بعد از پایان مسابقه درباره حضور آگوئرو به عنوان بازیکن جانشین به صحبت پرداخت و گفت‌: برای سرخیو خیلی خوشحال هستم. بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و تلاش زیادی کرد. می‌دانستم می‌تواند گلزنی کند و خوشبختانه این کار را هم انجام داد. او حالا اعتماد به نفسش را بازیافته است. در بازی‌های گذشته برای تیم به میدان نرفت چراکه جوان‌ترها فوق‌العاده‌ بودند. گابریل ژسوس، استرلینگ و لروی سانه در بازی‌های گذشته تمامی انتظارات من را بر آورده کردند. نمی‌خواستم دست به تغییری بزنم.

سرمربی منچسترسیتی ادامه‌ داد: از نتیجه‌ کسب شده بسیار خوشحالم. این نتیجه‌ بیانگر تلاش ما در چند هفته‌ گذشته است. غیر از ۱۰ ‌دقیقه شروع نیمه دوم، در باقی دقایق این تیم ما بود که سرتر از حریف بازی کرد و شایسته کسب پیروزی هم بود. می‌دانم تیم‌های بزرگی همچون لیورپول و آرسنال در زمین بورنموث مشکل داشتند. پس باید خیلی خوشحال باشم که تیمم توانست امتیازات کامل را کسب کند.

سرمربی سیتی زن‌ها در ادامه درباره مصدومیت گابریل ژسوس نیز اظهار کرد: دعا می‌کنم مصدومیت گابریل جدی نباشد. او برای ما خیلی خوب بوده و دوست دارم هرچه‌ سریع‌تر به بازی برگردد. خوشحال هستم که منچسترسیتی بازیکنی همچون ژسوس را در ترکیب دارد.

این سومین پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر بود که باعث شد آنها به رده دوم جدول رده‌بندی راه یابند اما هنوز هشت امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارند. گواردیولا ‌در همین رابطه اضافه کرد: فاصله کمی با چلسی نداریم. آنها هشت امتیاز از ما جلوتر هستند و با توجه به تفاضل گلی هم که دارند، در واقع ۹ امتیاز فاصله دارند. یعنی آنها باید سه بازی را ببازند و ما سه بازی را ببریم تا بتوانیم به آنها برسیم که این کار آسانی نیست. با این حال بازی به بازی پیش خواهیم رفت. در حال‌ حاضر فاصله بین تیم دوم تا ششم جدول رده‌بندی تقریبا هیچ و رقابت بسیار فشرده است اما خوشحالم که فاصله‌مان را با چلسی کم کردیم و در رده دوم جدول قرار داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج