adexo3
۴۸۰۶۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداداد: الان وقت استعفا نیست

مشکلات داوری برای سیاه‌جامگان از یک طرف و مشکلات مالی از سوی دیگر باعث شده تا خداداد عزیزی روزهای پر فشاری را تحمل کند.

ایران ورزشی: مشکلات داوری برای سیاه‌جامگان از یک طرف و مشکلات مالی از سوی دیگر باعث شده تا خداداد عزیزی روزهای پر فشاری را تحمل کند. او که برای نجات سیاه‌جامگان از سقوط یک تنه به آب و آتش زده این هفته باید تیمش را برای بازی بزرگی آماده کند. بازی مرگ و زندگی مقابل تراکتورسازی. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد. بازی در مشهد است و خیلی‌ها امیدوارند ۳ امتیاز در مشهد ماندگار شود تا سیاه‌جامگان برای ماندن امیدوار شود. خداداد عزیزی سرمربی سیاه‌جامگان که این روزها محرومیت انضباطی‌اش را پشت سر می‌گذارد، در مورد بازی حساس و سرنوشت‌ساز برابر تراکتورسازی تبریز، شرایط تیمش، بحث استعفای دسته جمعی کادرفنی و... صحبت می‌کند.

داستان استعفای دسته جمعی کادرفنی بعد از بازی با تراکتورسازی چیست؟

اصلا چنین موضوعی نیست و به شدت تکذیب می‌کنم. چرا باید در این مقطع مهم ما استعفا بدهیم؟

خبر رسیده قرار است بعد از بازی با تراکتورسازی، کادرفنی به خاطر مشکلات شدید مالی چنین تصمیمی بگیرد...

مشکلات مالی که همچنان پابرجاست و هنوز حل نشده. الان بچه‌های ما در این مقطع فصل فقط 20 درصد گرفته‌اند. کادرفنی هم از این داستان مستثنی نیست ولی این دلیل نمی‌شود کادرفنی استعفا دهد.

آیا مدیر کل تربیت بدنی در دیدارش از تمرینات تیم‌تان قولی برای حل این مشکلات داد؟

آقای صبوریان به بنده لطف دارند. من هم به ایشان اعلام کردم اگر قرار است کمکی برای حفظ سیاه‌جامگان در لیگ برتر انجام شود الان بهترین زمان است و گرنه دیر می‌شود. الان بازیکنان ما با جان و دل و به خاطر حرمت‌گزاری به من دارند بازی می‌کنند ولی این بازیکن تا چه زمانی می‌تواند به من حرمت بگذارد؟ بازیکن لیگ برتری که 60 هزارتومان در حسابش دارد برود بقالی بگوید من رفیق خداداد هستم چیزی می‌تواند بخرد؟ خانواده‌اش نمی‌گویند چرا مجانی بازی می‌کنی؟ به مدیر کل گفتم لطفا زودتر کاری بکنید تا انگیزه‌های این بازیکنان از بین نرفته و در روی من نایستاده‌اند.

با این تفاسیر از مدیر کل قول حمایت مالی گرفتی؟

ایشان گفتند سه‌شنبه جلسه‌ای با مالکان باشگاه خواهند داشت تا راهکار مناسبی پیدا کنند. مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرد پیش از بازی با تراکتورسازی با بازیکنان جلسه خواهد داشت.

برای بازی با تراکتورسازی چه برنامه‌ای دارید؟ مقابل تیمی که این هفته باز هم امیدوار به کسب قهرمانی شده و بدون شک فقط برای برد به میدان می‌آید...

این بازی برای ما خیلی مهم و حیاتی است. هرچند بازی سختی است اما چاره‌ای نداریم که با امتیاز کامل از زمین خارج شویم. ما در بازی‌های گذشته هم عملکرد خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم از قم دست پر برگردیم اما دچار بدشانسی شدیم. ضمن اینکه بازیکنی که تمام حواسش به مشکلات مالی است قطعا موقع گلزنی و دفاع تمرکز ندارد.

ظاهرا خیلی امیدوار برای ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر هستید؟

تمام تلاش‌مان همین است. برای همین کار آماده‌ایم. باور کنید اگر مشکلات مالی این بچه‌ها حل شود تیم خوبی داریم و استحقاق ماندن در لیگ برتر را داریم.

محرومیت شما هم که همچنان ادامه دارد...

بله، به هر حال به خاطر رفتاری که داشتم مشخص بود که محروم می‌شوم اما فکر می‌کنم محرومیتم زیاد است. به همین دلیل باشگاه سعی دارد نسبت به رای صادر شده اعتراض کند تا حداقل از این میزان محرومیت کم شود.

برای خودتان و بازیکنان سخت است که شما از راه دور بخواهید دستورات تاکتیکی را به آنها بدهید...

همینطور است اما چاره‌ای نیست. بالاخره محرومیت است و نمی‌شود روی نیمکت نشست. در هر صورت سعی می‌کنیم تیم را قبل از شروع بازی آماده کنیم که نیازی به گفتن دستورات تاکتیکی از راه دور نباشد. ضمن اینکه مربیانی که روی نیمکت هستند می‌توانند کارهای لازم را انجام دهند. همه آنها جزو بهترین‌ها هستند که به لحاظ فنی خیلی به تیم کمک می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج