adexo3
۴۸۰۹۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بگوویچ: از داوری‌های لیگ یک خسته شده‌ام

کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نسبت به داوری‌های چند بازی اخیر این تیم واکنش نشان داد و خواستار نظارت بیشتر فدراسیون بر بازی‌های لیگ یک شد.

خبرگزاری ایسنا: وینگو بگوویچ درباره بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: اول از همه باید به هر دو تیم تبریک بگویم. چمن بازی پر از آب شده بود و بازی کردن در آن بسیار دشوار بود. هر دو تیم در این بازی دو، سه موقعیت گل داشتند. به نظر من مساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای این دیدار بود.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان درباره مشکلات داوری لیگ یک عنوان کرد: من واقعا از داوری‌های لیگ یک خسته شده‌ام. گل گهر از داوری‌ها خیلی ضربه خورده و ۵-۶ امتیاز به خاطر این مسائل از دست داده است. من از این ناراحتم که کل باشگاه و بازیکنان زحمت می‌کشند و سالم فوتبال بازی می‌کنند ولی وقتی به زمین می‌آییم اشتباه داوری گریبان تیم ما را می‌گیرد. اگر ۵-۶ امتیاز را گرفته بودیم، به صدر جدول رفته بودیم و این امتیاز در لیگی که تیم‌ها به هم نزدیک هستند، زیاد است. ما سالم، پاک و بدون حاشیه کار می‌کنیم ولی چه فایده‌ای دارد؟ حیدری داور خوبی است ولی صحنه‌ای که در بازی با ملوان پنالتی اعلام کرد از نظر من درست نبود.

به گزارش ایسنا، همچنین ابراهیم میرزاپور در این‌باره به ایسنا، گفت: مشکل ما تنها بازی مقابل ملوان نبود. نه که بگویم اشتباهات داوری عمدی است ولی سه، چهار بازی است که ما از داوری ضربه می‌خوریم. بگوویچ هم با توجه به اینکه تجربه زیادی دارد می‌داند که امتیازاتی که از دست می‌رود در پایان فصل برای تیم مشکل‌ساز می‌شود و بیشتر از این بابت ناراحت است. دو هفته قبل مقابل نساجی زمانی که ما یک بر صفر جلو بودیم، داور خطا اعلام نکرد و بازیکن نساجی را هم اخراج نکرد. اگر او این کار را می‌کرد و نساجی ۱۰ نفره می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد و بازی مساوی نمی‌شد. البته داور پس از بازی از تیم ما عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در بازی با ملوان هم در صحنه‌ای که پنالتی اعلام شد بازیکنان ما عصبانی شدند و می‌خواستند زمین بازی را ترک کنند و به همین خاطر ما بازیکنان را به سمت خود آوردیم و با آن‌ها صحبت کردیم تا از حالت عصبانیت و استرسی که داشتند خارج شوند. ما قصد بیرون کشیدن تیم را نداشتیم.

مربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه حیدری داور مسابقه در صحنه پنالتی خودش هم شک داشت، اظهار کرد: او با سه، چهار ثانیه تاخیر سوت زد و خودش هم شک داشت. همین مسئله و اعتراض تماشاگران باعث عصبانیت بازیکنان ما شد. پس از اینکه بازیکنان از زمین بازی خارج شدند، فروغی ناظر داوری نزد ما آمد و قسم داد که به زمین بازی برگردیم که ما گفتیم مشکلی نیست و تنها داریم بازیکنان را آرام می‌کنیم.

میرزاپور با تاکید بر اینکه بعضی مواقع به جای اینکه نتایج دیدارها در زمین مسابقه رقم بخورد در خارج از زمین تعیین می‌شود عنوان کرد: یکی از مسائلی که بگوویچ را ناراحت می‌کند این است که او صادقانه کار می‌کند ولی در مقابل کسانی هستند که از لحاظ فنی ضعیف‌تر از او هستند ولی به خاطر زد و بندی که در بیرون زمین مسابقه دارند، تیم‌هایشان حتی به لیگ برتر هم صعود می‌کند. البته این را می‌گویم که داوری‌ها به عمد به ضرر ما نیست ولی اشتباهات طوری است که تماما به ضرر ما رقم خورده است.

او افزود: در فوتبال ما خصوصا لیگ یک که نظارت کمتری از طرف فدراسیون صورت می‌گیرد فساد وجود دارد و از دست فدراسیون هم کاری برنمی‌آید چون کسانی که عامل این فساد هستند خیلی زرنگ‌تر از عوامل فدراسیون هستند و طوری کار می‌کنند که دست‌شان رو نشود.

مربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه در مقابله با فساد فوتبال در سطح‌های پایین‌تر کاری از دست فدراسیون برنمی‌آید، گفت: البته فدراسیون می‌تواند نظارتش را بیشتر کند و اگر هم خلافی صورت گرفت قاطعانه با آن برخورد کند. امسال ۷-۸ تیم هستند که از لحاظ بازیکن و مربی در شرایط خوبی قرار دارند و این نشان می‌دهد لیگ یک سطح بالایی دارد. همین مسئله باید باعث شود که نظارت فدراسیون فوتبال بر لیگ یک افزایش یابد تا حق کسی ضایع نشود.

میرزاپور در پایان درباره شرایط تیم گل‌گهر سیرجان بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در بازی با نساجی حق‌مان مساوی نبود و در بوشهر هم کیفیتی که انتظار داشتیم را نتوانستیم ارائه دهیم. در بازی مقابل ملوان هم زمین بازی به شکلی بود که نمی‌توان درباره مسائل فنی صحبت کرد ولی تیم ما تیمی یکدست و منسجم است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم مقابل فجر که تیم خوبی هم هست، از امتیاز میزبانی استفاده کرده و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج