adexo3
۴۸۱۱۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: بازی در اهواز همیشه سخت است

سرمربی گسترش فولاد گفت: در اهواز همیشه بازی کردن سخت است و بازی فردا مقابل فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد اهواز گفت: خوشحالم از اینکه یک بار دیگر در شهر فوتبال خیز اهواز هستیم. در اهواز همیشه بازی کردن سخت است و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. فردا با تیمی بازی داریم که تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی مجربی برخوردار است و اخیرات بازیکنان خوبی را اضافه کرده است. بازی سختی است اما ما هم روند رو به رشدی را داشته ایم. سعی می کنیم فردا اول بازی خوبی را ارائه دهیم و سپس با دست پر به شهرمان بازگردیم.

وی درباره اینکه با خریدهای جدیدش به به اهدافش رسیده است یا خیر، گفت: گسترش تیم نوپایی در لیگ برتر به شمار می‌رود و به دنبال تثبیت خودش در لیگ برتر است و فکر می کنم در این امر موفق بودیم و طی این سالها نیز سال به سال بهتر شده‌‌ایم. امسال هم به دنبال آن هستیم که در بین ۶ تیم بالای جدول باشیم و فکر می کنم این موضوع دور از دسترس نباشد.

سرمربی گسترش تأکید کرد: برای بازی فردا بابک حاتمی که در دیدار قبلی اخراج شد را نداریم و خالقی فر و ملکی را هم به دلیل تنبیه انضباطی با خودمان به اهواز نیاوردیم.

کمالوند در پایان گفت: به هر صورت باشگاه باید از کادرفنی رضایت داشته باشد ولی من از حضور در گسترش راضی هستم. ارکان باشگاه همه به نزدیک هستند و همدلی و وحدت در باشگاه وجود دارد و روند رو به رشدمان نیز موید همین مطلب است. امیدوارم فصل آینده هم حرکت خودمان را ادامه دهیم و به یکی از مدعیان لیگ برتر تبدیل شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج