۴۸۱۳۴۱
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کیانی: پرسپولیس بازهم امتیاز از دست می‌دهد

غیبت مهدی کیانی در بازی‌هایی که تراکتورسازی به میدان می‌رود کاملا به چشم می‌آید و این تیم تبریزی در غیاب کاپیتانش حسابی به مشکل می‌خورد.

ایران ورزشی: غیبت مهدی کیانی در بازی‌هایی که تراکتورسازی به میدان می‌رود کاملا به چشم می‌آید و این تیم تبریزی در غیاب کاپیتانش حسابی به مشکل می‌خورد. شاید همین موضوع باعث شد تا حضور او در دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن و البته شکست اصفهانی‌ها در روزی که کیانی در دفاع تیمش حضور داشت، با شائبه‌ها و اعتراضاتی مواجه شود. مهدی کیانی حرف‌هایی در باره این شایعات، شرایط تیمش و اینکه آیا می‌توانند دوباره به صدر جدول بازگرداند، دارد. او معتقد است که ایجاد چنین شائبه‌هایی فقط شایعات را در فوتبال بیشتر می‌کند و اعتمادها را از بین می‌برد و نباید هر کسی خود را محق بداند که در کار فدراسیون، سازمان لیگ و... دخالت کند.

بحث شایعه محرومیت تو در مقابل ذوب‌آهن و البته بیشتر از آن سکوتت خیلی حاشیه درست کرده است.

متاسفم که به خاطر یک باخت هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر اظهارنظری بکند. به ذوب‌آهن احترام می‌گذارم و واقعا می‌گویم تیم خوبی است اما اگر حرفی داشتند در زمین می‌زدند. سکوت کردم چون واقعا نمی‌خواستم بیش از این درباره موضوعی که هیچ اهمیتی ندارد و کاملا روشن است صحبت شود.

فکر می‌کنی چرا این حرف‌ها زده می‌شود؟

ببینید ما حتی به کارتی که باعث شد مقابل پرسپولیس نباشم، اعتراض داشتیم و هیچ ربطی به بازی ذوب‌آهن نداشت. من تمام تلاشم این بود که مقابل پرسپولیس غایب نباشم و اگرنه ذوب‌آهن خیلی برایمان مهم نبود.

به هر حال ذوبی‌ها معتقدند که محرومیت تو مشکوک بوده و قصدی در کار بوده است.

واقعا نمی‌خواهم در باره موضوع به این روشنی خیلی حرف بزنم، اگر قصدی در کار بود که بازی مقابل پرسپولیس را محروم نمی‌شدم. باز هم می‌گویم محرومیت‌ها و کارت‌ها کاملا با نظارت کمیته انضباطی و فدراسیون بوده و درست نیست اینگونه همه چیز را به خاطر یک باخت زیر سوال ببریم. ما هم به پرسپولیس باختیم اما حرفی نزدیم و پذیرفتیم.

برگردیم به تیم خودتان؛ اوضاع چطور است، ظاهراً بعد از باخت به پرسپولیس و محرومیت برخی بازیکنان اوضاع چندان مساعد نیست.

نه اصلا اینطور نیست. واقعا وضعیت بسیار خوبی داریم و در رویارویی با ذوب‌آهن هم دیدید که چقدر بچه‌ها با انگیزه کار کردند و توانستیم با قدرت سه امتیاز را کسب کنیم.

پس موضوع بنگر و اینکه گفته می‌شود نوری هم اخراج شده چیست؟

درباره بنگر حرفی ندارم چون واقعا در جریان موضوع او نیستم و اصلا نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی رخ داده است اما در باره اخراج نوری با قاطعیت می‌گویم که هیچ مشکلی نیست و نوری یکی از بازیکنان خوب و متعصب ما است که در تمرینات هم حضور دارد و با رفع مصدومیت در خدمت تیم است. تاکید می‌کنم که بیشتر این مسائل به خاطر به حاشیه بردن تیم ما مطرح می‌شود.

گفته می‌شود برای یک بار هم شده استقلال برای شما و امیر قلعه‌نویی کار کرد.

خب قشنگی فوتبال هم به همین است، باور کنید ما می‌دانستیم که پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد و به همین خاطر با قدرت مقابل ذوب‌آهن به میدان رفتیم و سه امتیاز را گرفتیم. من معتقدم که پرسپولیس باز هم امتیاز از دست می‌دهد، آنها بازی سختی مقابل سپاهان خواهند داشت اما ما توجهی به این موضوع نداریم بلکه فقط به این فکر می‌کنیم که هر سه امتیاز بازی‌های باقی مانده را کسب کنیم. این را هم بگویم که استقلال بهتر از پرسپولیس بود و به همین خاطر توانست بازی را ببرد و البته برای خودشان امتیاز کسب کردند.

با محرومیت‌هایی که برای تیمتان وجود دارد نگران مصدومیت و یا محرومیت‌های احتمالی نیستید؟

ببینید ما الان تیم کامل و خوبی داریم و می‌خواهیم با همین تیم دوباره به صدر برگردیم اما واقعیت این است که شرایط برای ما سخت شده است. ما چهار بازیکن خوب جذب کرده بودیم که متاسفانه نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود هیچ ناامیدی در تیم ما وجود ندارد و به طور حتم تا ثانیه‌های پایانی بازی آخر هم برای قهرمانی خواهیم جنگید.

به طور مثال غیبت خودت در بازی با پرسپولیس کاملا مشهود بود.

شما لطف دارید اما واقعا همه ناراحتی من این بود که چرا در این بازی نبودم. به طور حتم اگر دو تیم با تمام توانشان به میدان می‌رفتند قطعا بازی قشنگ‌تری برگزار می‌شد.

تراکتورسازی خاطره خوشی از مشهد ندارد، مقابل سیاه‌جامگان چه کار خواهید کرد؟

باید بگویم که تیم‌های مشهدی گربه سیاه تراکتورسازی شدند و قبول دارم که کار سختی مقابل سیاه‌جامگان خواهیم داشت. شک نکنید که آنها بهترین بازی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت. اما همانطور که گفتم فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم و حتما به آن خواهیم رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      بشین بابا حالت خوش نیست

    • محسن

      با سلام خدمت اقای کیانی با توجه به الطاف کریمانه کمیته ممیرسیدضباطی فدراسیون فوتبال به تیم دوست داشتنی تراکتور و شخص شما حتما شرایط به شکلی رغم میخوره که پرسپولیس مجبور بشه بدلیل محرومیتهای باد آورده چند بازی آخر لیگ رو با تیم امیدش شرکت کنه اونوقت حتما پرسپولیس امتیاز از دست میده و شما و عده ای در فدراسیون که تلاش شبانه روزی دارن تراکتور سازی قهرمان لیگ برتر بشه به هدفتون میرسید.

    • بدون نام

      آره راست میگی معلومه تا دست های پشت پرده هست احتمالش زیاده
      شما داورو هول میدی محروم نمیشی اونوقت سید جلال یه کارت زرد باید میگرفت که گرفت ولی محرومیت از بازی با سپاهان قشنگ برنامه ریزی شده بود همینطو ر محرومیت کمال از بازی با نفت

    • وحید

      اقای کیانی لقمه اندازه دهنت بردارتفتادپس صحبت تیم خودتوکن
      ..

    • بدون نام

      لنگیا به رده چهارم پنجم سقوط میکنن!

    • بدون نام

      کیسه ی دسته 3

    • علی

      قابل توجه کیسه کشا و آقای کیانی
      اگه پرسپولیس به لطف کمیته بی انصاف انضباطی که علیهش رای میده ، امتیازی از دست بده بازهم قهرمانه چون شخصیت قهرمانی داره
      ولی کیسه و تراکتور شخصیت قهرمانی ندارند و امتیاز هم از دست میدن
      در مورد کیسه هم همین بس که با یه برد بعد شش سال ، نیمی از هواداراش سکته و یا غش میکنن و اگه به هزار جبر و زور یهو قهرمان بشن دیگه هواداری براشون نمیمونه چون بقیشون هم سکته میکنن

    • الفت

      داداش کیانی چرتپولیس هم امتیازازدست میده هم کسرامتیارمیشه ازفیفاخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ای خدا.فوتبالی که کیانی شده بازیکن مهمش دیگه دیدن نداره .کیانی .جوک

    • بدون نام

      .... عرضه داشتین استقلال و میبردین ههههههههههههه

    • ابراهیم

      اخه کیانی تو درحد واندازه پرسپولیس نیستی که نظر بدی حواست به تیم خودت باشه مرد

    • ARSHAD67R

      یاشاسین تراختور. مهدی با تعصب همینه همینه

    • بدون نام

      هوی تویی که زرزیادی میزنی توبه فکر تیم خودت باش که سقوط نکنن بعدشش سال بردین انگار ازرئال مادرید بردین که اینقد خوشحالین
      جوابم به اقای کیانی اخه مرتیکه عوضی توزرزیادی نزن شما حواست به تیم خودت یاشه که سوراخ نشی
      مرتیکه احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج