۴۸۱۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: پرواز شب گذشته همه تیم را ترساند

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پرواز شب گذشته ما از مشهد به اهواز همه اعضای تیم و مسافران را ترساند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پرواز شب گذشته ما از مشهد به اهواز همه اعضای تیم و مسافران را ترساند.

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در خصوص بازی فردا گفت: ما همیشه مقابل تیم‌های نفت در لیگ یک نتایج خوبی گرفته‌ایم و فارغ از هر بحثی امیدوارم فردا هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: بازی فردا نکته مهمی برای من دارد که مقابل کسی قرار می‌گیرم که مدتها افتخار شاگردی‌اش را داشتم و امیدوارم فردا ثابت کنم که شاگرد خوبی برای فیروز کریمی بودم.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: گردان، حقیقی، مرادمند و کفشگری نمی‌رسند و معین عباسیان یک تست پزشکی دارد که احتمالا به بازی فردا برسد.

مهاجری در خصوص دلایل افت تیم‌های مشهدی گفت: این به نظرم موضوعی نیست که ما در ۲ دقیقه به آن اشاره کنیم. با وفاق و همدلی می‌شود نتیجه گرفت وقتی تیم ما در ۲ بازی خانگی از نظر داوری ضربه خورده باشد، این مسائل هم به وجود می‌آید. من از کمیته داوران و همچنین دپارتمان داوری می‌خواهم که دقت کنند و انصافا اهل جار و جنجال هم نیستیم. وقتی هفته گذشته گل سالم ما را مقابل فولاد مردود اعلام کردند، ما اعتراضی نکردیم و حجب و حیا نشان دادیم. حالا هم انتظار داریم اشتباهات به حداقل برسد.

به گزارش فارس، مهاجری در خصوص اتفاقی که شب گذشته برای پرواز تیم پدیده رخ داده است، گفت: متأسفانه قرار بود پرواز ما ساعت 16 انجام شود که به ساعت 17 موکول شد دوباره اعلام کردند که پرواز ساعت 20 انجام می‌شود و از ساعت 20 نیز به ساعت 22:30 موکول شد. ما سرگردان شده بودیم ولی با همه این اوصاف پرواز انجام شد. در حالی که پرواز باید نزدیک به یک ساعت و نیم باشد، 2 ساعت و 25 دقیقه طول کشید و متوجه شدیم که چرخ‌ها باز نمی‌شود.

وی تأکید کرد: شرایط جوی، دید خلبان را کم کرده بود و تکانهای شدید نه تنها اعضای پدیده بلکه کل مسافران را ترساند. به همین خاطر همه دچار اضطراب شدیم و ساعت ۲ بامداد به اهواز رسیدیم که وقتی با اتوبوس به هتل محل اقامتمان در آبادان رسیدیم، ساعت ۴:۳۰ صبح بود. بچه‌ها در مجموع ترسیده بودند و خودتان می‌دانید که پرواز در حالت عادی استرس دارد چه برسد به اینکه این اتفاقات هم رخ بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج