اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۱۸۹۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شرایط ایده‌آل الهلال قبل از دیدار برابر پرسپولیس

نماینده آبی‌پوش عربستان قبل از دیدار برابر پرسپولیس در شرایط روحی خوبی به سر می برد و در چند سال اخیر هیچ‌گاه تا این اندازه آماده نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده آبی‌پوش عربستان قبل از دیدار برابر پرسپولیس در شرایط روحی خوبی به سر می برد و در چند سال اخیر هیچ‌گاه تا این اندازه آماده نبوده است.

در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه هفته آینده دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط در عمان برگزار شود.

الهلال قبل از این دیدار حساس، در شرایط روحی بسیار خوبی به سر می‌برد. این تیم در هفته نوزدهم لیگ عربستان با چهار گل الخلیج را درهم کوبید تا با روحیه و انگیزه بالایی برابر پرسپولیس به میدان برود. این تیم در فصل جاری لیگ عربستان، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و بعد از گذشت ۱۹ هفته، تنها دو بار تن به شکست داده است و با ۱۵ پیروزی و دو تساوی، بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت رسانده است.

این تیم آبی‌پوش سعودی با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با الأهلی که مدافع عنوان قهرمانی است، هفت امتیاز اختلاف دارد. این نشان می‌دهد شرایط برای قهرمانی این تیم در لیگ عربستان مهیاست.

با وجود آنکه این دیدار به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود عملا الهلال میزبان این دیدار است. سران این باشگاه دو روز پیش با وجود افزایش خرید بلیت این بازی، همه بلیت‌ها را خریدند و به صورت مجانی آن را در اختیار هواداران خود قرار دادند تا شرایط برای پیروزی این تیم سعودی مهیا باشد.

الهلال قبل از دیدار برابر پرسپولیس در شرایط ایده‌آل خود به سر می‌برد و در چند سال اخیر، هیچ‌گاه تا این اندازه آماده نبوده است. البته پرسپولیس هم آماده‌ترین تیم ایران است و بازی کردن برابر این تیم آسان نیست؛ به شرط اینکه شاگردان برانکو ایوانکوویچ از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      بجای اینکه روحیه ی تیم کشورتونو تضعیف کنید،ازش حمایت کنید،واقعا ک

    • وحید

      تو اسیا دیگه حمایت فدراسیون و داور نیس
      ماجرای پوهانگ و الهلال تکرار نشه صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج