اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۱۷۹
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش نگاه ویژه‌ای به استقلالی‌ها داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از سرمربی تیم ملی خواست نگاه ویژه‌ای به چند بازیکن این تیم برای دعوت به اردو داشته باشد.

خبرگزاری مهر: محمد نوری با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از آبی پوشان دیدم. شاگردان منصوریان در اصفهان به مراتب بهتر از دربی ظاهر شدند و حق این تیم بود که با اختلاف بیشتر از دو گل پیروز شود.

مدافع - هافبک سابق استقلال در خصوص امید نورافکن جوان اول این روزهای استقلال گفت: این پسر آینده بسیار روشنی دارد. به نظرم همین الان از عزت اللهی که به تیم ملی دعوت می‌شود بهتر و با تجربه‌تر است. او ویژگی های بزرگ شدن را دارد. اما به نظر من فقط قدری در زمین عصبی است و باید بر اعصابش کنترل بیشتری داشته باشد. او باید از این مسیری که در آن قرار گرفته خارج نشود و وارد حاشیه نشود. در این صورت به جرات می گویم او بزودی بهترین هافبک میانی ایران می شود و یک نقطه اتکا در تیم ملی کشورمان.

وی افزود: فرشید اسماعیلی هم که این روزها نفر اول استقلال است. او در بازی با ذوب آهن نشان داد که اتفاقات دربی یک جرقه نبود. به نظر من فرشید اسماعیلی آماده ترین هافبک این روزهای ایران است و حق اوست که همین الان به تیم ملی دعوت شود. وقتش رسیده که کی روش نگاه ویژه‌ای به جوانان استقلال به خصوص فرشید اسماعیلی و امید نورافکن داشته باشد.

نوری در خصوص اشتباهات داوری در لیگ برتر خاطر نشان ساخت: کمیته داوران این روزها برخورد دوگانه‌ای با داورانی که اشتباه می‌کنند دارد. داورانی که اشتباهی به سود استقلال داشتند سریع محروم می‌شدند اما می‌بینیم داورانی که به سود پرسپولیس اشتباه می کنند در امنیت قرار دارند. مگر خود فغانی به اشتباهش روی گل دوم پرسپولیس در دربی اعتراف نکرد؟ چرا محروم نشده است؟ تاثیر اشتباه فغانی روی نتیجه دربی نبود اما باعث شد تا الان آبی‌ها چهار بازی رحمتی را در اختیار نداشته باشند.

پیشکسوت آبی‌ها ادامه داد: در بازی پرسپولیس و سپاهان داور اشتباه داشت. هر دو پنالتی پرسپولیس حرف و حدیث داشت. لااقل این که پنالتی اول آنها باید تکرار می‌شد که نشد. از کجا معلوم اگر پنالتی تکرار می‌شد گل می شد؟ الان ما منتظریم تا برخورد کمیته داوران با داورانی که به سود پرسپولیس اشتباه می کنند را ببینیم.

بازیکن دهه هفتاد آبی‌ها ادامه داد: از روزی که عادل فردوسی پور یک آنالیز روی پنالتی‌های طارمی گذاشته بود داوران دایوهای او را پنالتی نمی‌گرفتند. اما همین دو سه هفته پیش بود که فردوسی‌پور در یکی از برنامه‌هایش گفت: «حالا ما یه چیزی گفتیم ولی داوران نباید پنالتی‌هایی که روی طارمی می‌شود را ندیده بگیرند». یعنی عادل در برنامه‌اش به داوران اجازه داد که برای طارمی پنالتی بگیرند و از آن موقع تا به حال داوران سه یا چهار پنالتی روی دایوهای طارمی گرفته‌اند.

نوری گفت: همه می‌گویند که فدراسیون هم دوست دارد امسال پرسپولیس قهرمان شود. هرچند این حرف تکراری است اما من هم این حرف تکراری را می‌زنم. متاسفانه به نظر می‌رسد که این واقعیت داشته باشد و واقعا فدراسیون هم دوست دارد پرسپولیس را در این فصل قهرمان کند. هفته هاست که داوری ها به سود این تیم رقم می‌خورد. اما دوستان پرسپولیسی ما باید بدانند که در آسیا از این داوری ها خبری نیست و هر شیرجه‌ای را داوران پنالتی اعلام نمی‌کنند. پرسپولیس شاید در لیگ با حمایت‌های همه جانبه قهرمان هم بشود، اما با این شرایط در آسیا هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریائی کیش

      درود بر شما در خصوص داوری این روزها حرف دل همه ما را زدی اما گوش شنوا کو!

    • ali

      بیا برو بابا این هم شده کارشناس برا ما. تمام ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان نشه خودتون میبینید اینارو. همه جا علیه پرسپولیس شده تو بازی گسترش یادتون رفته 2 تا پنالتی 100 درصد نگرفتن حتما اونم برا کمک به پرسپولیس بوده.

    • حسین لطیفی

      من نميدونم چرا این استقلالیایی که تا الان من اصلا اسمشو نشنیدم اینقدر در مورد ارتش سرخ حرف میزنن آقا در مورد تیم خودت حرف بزن

    • بدون نام

      لنگیهای جان ندیده

    • بدون نام

      این جوونا عشقن ب مولا

    • علي

      سلام آخه کی از تو نظر خواست اینا همون استقلاليهاي هستن که با تی پا از باشگاه انداختنشون بیرون حالا می خوان خودشون یه جوری تو دل باشگاه جا کنن برو اول ببین چندتا پنالتی به ضرر سرورت نگرفتند بعدا کارشناسی کن الان ازش بپرسی اسم چهار تا از بازیکنان استقلال بگو و به پت پت می افته اما مهدی طارمی شده خار چشمشون بسته دیگه عین کبک سرتونو نکنید زیر برف قبول کنید هر چند واقيعت براتون سخت باشه که پرسپولیس امسال حرف نداره و بی نظيره

    • بدون نام

      ایولللللللل
      حرف حقیقت رو بیان کردی آقای نــوری
      چیکار کنن باید جوری این تیمو قهرمان کنن تا هواداراش برا بازیای ملی هم بیان ورزشگاه

    • بابک

      شما رو به خدا حرف تیم ملی رو نزنین. فیفا مث فدراسیون ایران نیست که به راحتی از بازیکنای دوپینگی بگذره، کلا از جام جهانی و همه چی محروم میکنن ما رو

    • خاسر

      حالا که تمام مسئولین درفدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری وکارشناسان بی هویت تلوزیونی بسیج شده اند برای قهرمانی تیم پرسپولیس. ما چراباید اینقدرخودمون ناراحت کنیم ،بابابی خیال فساد همه جاراگرفته بعدفوتبال بااین همه درامد انتظارداریدسالم باشندامسال نوبت پرسپولیس سال بعد استقلال وشاید سالهای دورترتراکتور.بقیه تیم هاوطرفدارنش فعلا سگ دوبزنندتا شایدبانفوذ در فدراسیون وصرف هزینه های جانبی به یک جای رسیدند شاید.

    • کیانپور

      آخه تو چه آز فوتبال میداند تو کجای فوتبالی که کار شناسی مکنید

    • بدون نام

      دمت گرم بابا! حرف راست رو زدی. طارمی شده استاد دایو رفتن. فردوسی پور هم غش میکنه واسه لنگیا

    • بدون نام

      حرصشون گرفته .انگار از اول فصل پرسپولیس با کمک داور صدر نشین بوده.حالا خوبه استقلال شانسی توی این چند بازی نتیجه گرفته فکر کردن خبریه.میخواین قهر مانیو بدیم به شما .والا

    • احمد

      آقامیری درست میگه.دراسیاهیچید

    • بدون نام

      سلام با سلام خدمت همه ی هواداران پرسپولیس.از اقای نوری خواهش میکنیم نظرات کارشناسی در خصوص داوری را برای تیم دسته سومی استقلال بکار ببرند.برای همه مشخص شده که استقلال با کمک ابر و باد و مه خورشید و فلک نتیجه گرفت.

    • پرسپولیسی

      اینم میخواد بگه منم هستم.

    • پارسوماش

      آقای نوری شما کجای این فوتبال هستی که هرچی ازذهن بیمارت میگذره بیان میکنی ببنیم الان کمیته انضباطی چه واکنشی درباره حرفهای این شخص که کل فوتبال ایرانو زیرسوال برده نشون میده آقای نوری اشتباه به عرضت رسوندن چون اونیکه بافوتبال ناپاک قهرمان شده بودفصول گذشته تیم شما بود,وسنداین ادعا مدیرسابقتون آقای آشتیانی هستن که گفتن سومی من بااستقلال مثل قبلا ناپاک نبودوپاک بودواین حرفوهم درجواب حاج فتل زدکه سومی صمدبااستقلالومسخره کرده بود,پس خواهشن ازفوتبال پاک حرف نزن که سابقتون بدجور خرابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج