۴۸۲۷۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تساوی دیرهنگام بایرن مونیخ در زمین هرتابرلین

دیدار تیم های هرتابرلین و بایرن لحظاتی پیش با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت؛ در حالی که بازی تا دقیقه ۹۵ با برتری هرتا دنبال می شد. لواندوفسکی در واپسین ثانیه بازی ناجی مونیخی ها شد.

ورزش سه: دیدار تیم های هرتابرلین و بایرن لحظاتی پیش با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت؛ در حالی که بازی تا دقیقه ۹۵ با برتری هرتا دنبال می شد. لواندوفسکی در واپسین ثانیه بازی ناجی مونیخی ها شد.

بایرن مونیخ که حالا فاصله ای 7 امتیازی با تیم دوم(لایپزیش) پیدا کرده، با حاشیه امنیتی مناسب به زمین هرتا آمده بود.
مونیخی ها سه روز پیش آرسنال را در آلیانس آرنا 5 گله کرده بودند و کاملا آماده به مصاف هرتا رفتند تا سه امتیازی دیگر به حساب خود واریز کنند. هرتا نیز که در رده ششم جای داشت با هدف کسب یک تساوی برابر قهرمان آلمان قرار گرفت.
میزبان بازی را کمی بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 روی شوت پلاتن هارت اولین خطر را روی دروازه بایرن خلق کرد اما چنددقیقه بعد داگلاس کاستا روی کرنر لام با ضربه پای چپ خود پاسخ حمله هرتا را داد.

بایرن به تدریج بر بازی مسلط شد اما دقیقه ۱۷ اکسیلبرد روی حرکت انفرادی خود یک بار دیگر هرتا را صاحب موقعیت کرد که این توپ نیز از دست رفت.
بازی به دقیقه ۲۰ رسیده بود که هرتا به گل رسید. کاشته پلاتن هارت از سمت چپ را ایبیسویچ، دور از دستان نویر با ضربه ای دقیق وارد دروازه بایرن کرد تا میزبان ۱-۰ پیش بیفتد. در این صحنه اشتباه مولر و هوملس قابل توجه بود.
بایرن دقیقه ۳۲ و ۳۴ می توانست روی شوت تیاگو و سپس روبن به گل تساوی دست یابد اما این ۲ موقعیت از دست رفت. در ادامه تلاش بایرن برای زدن گل تساوی نتیجه ای تنداشت و نیمه اول با برتری ۱-۰ هرتا خاتمه یافت.
تساوی دیرهنگام بایرن مونیخ در زمین هرتابرلین

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با توجه به اینکه یک گل عقب بود، هرتا را کاملا عقب نشاند. حملات بایرن بیشتر از سمت راست زمین جایی که لام قرار داشت طراحی می شد. اولین موقعیت بایرن را روبن خلق کرد که با ضربه پای چپ خود دروازه هرتا را تهدید کرد ولی توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

هرتا نیز در یک ربع ابتدایی نیمه دوم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه برای زدن گل دوم داشت که راهی به دروازه پیدا نکردند.

کارلتو دقیقه ۶۰ تصمیم گرفت لواندوفسکی را به جای ویدال وارد زمین کند تا این بازیکن بتواند از شم بالای گلزنی خود برای نجات بایرن استفاده کند.
بایرن دقیقه ۸۱ می توانست توسط مولر به گل تساوی دست یابد اما این بازیکن پاس خوب روبن را به بیرون زد تا نتیجه همچنان با برتری هرتا حفظ شود.
حملات پردامنه بایرن در دقایق باقیمانده سرانجام دقیقه ۹۶ جواب داد و لواندوفسکی ثانیه هایی قبل از سوت پایان موفق شد گل تساوی را روی یک ریباند به ثمر رسانده و بایرن را از یک شکست حتمی نجات دهد..


در سه بازی دیگر امشب بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

اینتراخت فرانکفورت صفر - اینگولشتات ۲
هوفنهایم ۲ - دارمشتات صفر
ماینتس صفر - وردربرمن ۲

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 هامبورگ میزبان فرایبورگ خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ ۵۰ امتیازی در صدر است، لایپزیگ ۴۲ امتیازی دوم و دورتموند ۳۷ امتیازی در رده سوم قرار گرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج