۴۸۲۸۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی میلان - فیورنتینا

میلان در هفته بیست و پنجم سری آ میزبان تیم فیورنتینا است.

وبسایت نود: میلان در هفته بیست و پنجم سری آ میزبان تیم فیورنتینا است.

دیدار تیم های میلان و فیورنتینا در چارچوب هفته ۲۵ سری آ، ساعت ۲۳،۱۵ یکشنبه اول اسفند ۱۳۹۵ در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به قضاوت پائولو والری برگزار خواهد شد. این دو تیم به فاصله یک امتیاز، در همسایگی یکدیگر در جدول سری آ حضور دارند. میلان و فیورنتینا به ترتیب با ۴۱ و ۴۰ امتیاز، تیم های هفتم و هشتم جدول هستند.

میلان پس از چند باخت پیاپی، طی دو بازی اخیر مقابل بولونیا و لاتزیو توانسته ۴ امتیاز بگیرد. عملکرد میلان در مقابل بولونیا خوب بود اما در بازی با لاتزیو، برتری کامل به پایتخت نشین ها تعلق داشت و به گواه بسیاری از کارشناس ها، میلان از شکست گریخت.

پیش بازی میلان - فیورنتینا

فیورنتینا نیز طی ۵ بازی اخیر به جز شکست سنگین مقابل رم، نتایج خوبی را به دست آورده است. بنفش ها با پیروزی مقابل اودینزه و بوروسیا مونشن گلادباخ، هفته خوبی را پشت سر گذاشته اند. فیورنتینا طی دو بازی اخیر کلین شیت کرده و در دیدار با گلادباخ نیز موفق شد که ضمن ارائه یک فوتبال تدافعی، با دست پُر از آلمان برگردد. خستگی ناشی از سفر و مسابقه دشوار مقابل گلادباخ، مهم ترین مانع برای موفقیت بنفش ها در سن سیرو خواهد بود.

پیروزی در این بازی تغییر خاصی را در جایگاه این دو تیم ایجاد نخواهد کرد اما ۳ امتیاز این بازی به معنای امیدواری بیشتر تیم پیروز برای کسب سهمیه اروپایی (احتمالاً لیگ اروپا) است. فعلاً لاتزیو، اینتر و آتالانتا وضعیت بهتری نسبت به میلان و فیورنتینا برای کسب سهمیه اروپایی دارند و پیروزی هر یک از سه تیم مذکور، حساسیت مسابقه این دو تیم را نیز افزایش خواهد داد.

پیش بازی میلان - فیورنتینا

نکات آماری بازی:

طی ۱۱ تقابل اخیر این دو تیم در سری آ، فقط ۲ برد نصیب میلان شده در حالی که ۵ برد برای فیورنتینا و ۴ مساوی در رویارویی های اخیر روسونری و ویولا به ثبت رسیده است.

میلان طی دو بازی خانگی اخیر با فیورنتینا، ۴ امتیاز گرفته در حالی که در هر ۳ بازی پیش از آن، شکست خورده بود.

میلان طی ۶ بازی اخیر در سری آ فقط یک برد را مقابل بولونیا به دست آورده و ۳ شکست در کارنامه روسونری مشاهده می شود.

بنفش ها طی ۱۰ بازی اخیر بیرون خانه از ماه سپتامبر به بعد، هرگز به نتیجه مساوی دست پیدا نکرده اند. ۵ برد و ۵ باخت طی این ۱۰ بازی بیرون خانه برای فیورنتینا به ثبت رسیده است.

میلان پس از امپولی، کمترین تعداد ضربات سر را به سوی دروازه حریفان روانه کرده و فقط ۳ گل این تیم در فصل جاری سری آ از طریق ضربات سر به ثمر رسیده است که ضعیف ترین آمار پس از تیم پسکارا محسوب می شود.

پیش بازی میلان - فیورنتینا

فیورنتینا با ۳۳۹ تکل، ضعیف ترین آمار مربوطه را در فصل جاری سری آ در اختیار دارد.

فیورنتینا طی ۷ بازی اخیر در سری آ، حداقل ۲ گل را در ۶ بازی به ثمر رسانده است.

فیورنتینا دارای کمترین تعداد گل زده در ۱۵ دقیقه نخست بازی و بیشترین تعداد گل زده در ۱۵ دقیقه انتهای نیمه اول، مابین تیم های حاضر در سری آ است.

از ۸ گل اخیر میلان در سری آ، ۴ گل از دقیقه ۸۵ به بعد به ثمر رسیده شده است.

بورخا والرو هافبک اسپانیایی فلورانسی ها دو بار در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ موفق به گشودن دروازه میلان در ورزشگاه سن سیرو شده است.

میلان در هیچ یک از ۴ بازی آخری که سوسو در سری آ برای این تیم گلزنی کرده، طعم تلخ شکست را نچشیده است. (۲ برد و ۲ مساوی)

پیش بازی میلان - فیورنتینا

وضعیت بازیکن های دو تیم:

میلان: محرومیت گابریل پالتا و یورای کوچکا به پایان رسیده و هر دو قادر به همراهی روسونری هستند. پس از بازگشت خوزه سوسا از مصدومیت طولانی، شاید وینچنزو مونتلا سرمربی میلان به هافبک جوان تیمش مانوئل لوکاتلی استراحت بدهد. ریکاردو مونتولیوو، جاکومو بوناونتورا، ماتیا دی شیلیو، لوکا آنتونلی و آلسیو رومانیولی به علت مصدومیت، در این بازی غایب خواهند بود.

پیش بازی میلان - فیورنتینا

فیورنتینا: شاید فدریکو برناردسکی جوان اول فلورانسی ها پس از درخشش در مقابل گلادباخ و به علت خستگی، به استراحت بپردازد. نیکولا کالینیچ پس از نیمکت نشینی در مسابقه قبل سری آ، شانس خوبی برای بازگشت به نوک خط حمله فیورنتینا و جانشینی خوما بوباکار دارد. فدریکو کیه زا که بازی مقابل گلادباخ را به علت محرومیت از دست داد، به ترکیب اصلی شاگردان پائولو سوسا باز می گردد. فیورنتینا هیچ بازیکن محروم یا مصدومی در این بازی نداشته و با قوای کامل به میلان سفر کرده است.

پیش بازی میلان - فیورنتینا

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی میلان - فیورنتینا

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی میلان - فیورنتینا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج