اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۹۰۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

به بهانه این روزهای استقلال و بازگشت‌ به لیگ برتر

استقلال با ستاره‌های جوانی که در اختیار دارد نتیجه‌های فوق‌العاده‌ای کسب کرده تا بسیاری روند خوب این تیم را حاصل یک اتفاق و لطف خدا بدانند.

وطن امروز: استقلال با ستاره‌های جوانی که در اختیار دارد نتیجه‌های فوق‌العاده‌ای کسب کرده تا بسیاری روند خوب این تیم را حاصل یک اتفاق و لطف خدا بدانند. بعد از موفقیت استقلال بسیاری دلیل اصلی این نتایج را بازیکنان جوانی دانستند که به دلیل محرومیت استقلال از خرید بازیکن به ترکیب آبی‌ها تزریق شدند. شاید عجیب‌ترین اظهارنظر در این میان صحبت‌های مجتبی تقوی روی آنتن زنده تلویزیون در زمان دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن بود که موفقیت استقلال را حاصل لطف خدا و به دلیل حکم فیفا دانست زیرا به عقیده تقوی و بسیاری از کارشناسان، منصوریان با جبر فیفا به این جوانگرایی روی آورده است.
با این وجود اما شواهد و برخی تصمیمات منصوریان نشان می‌دهد جوانگرایی استقلال خواست قلبی منصوریان بوده و خیلی ارتباطی به اتفاقات رخ داده در پرونده شیحی ندارد. سرمربی استقلال در ابتدا ۲ جوان به نام‌های مجتبی حق‌دوست و میلاد زکی‌پور را جذب کرد و بر خلاف پرویز مظلومی که مجید حسینی را در لیست تیم امید و پس از آن در لیست فروش قرارداده بود، حسینی را برای حضور در خط دفاعی انتخاب کرد. همچنین حضور حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان دوم به جای وحید طالب‌لو دیگر تصمیم منصوریان بود که نشان می‌دهد جوانگرایی استقلال خیلی از اهداف منصوریان دور نبوده است. به این اتفاقات باید این موضوع را نیز اضافه کرد که سرمربی آبی‌ها در ابتدای فصل اجازه جدایی به هیچ‌کدام از ستاره‌های جوان این تیم را نداد و در عوض بازیکنانی مانند برهانی، عمران‌زاده، شیحی، پئیچ و... استقلال را ترک کردند.
تیم منصوریان در هفته پانزدهم بعد از آنکه لیگ و جام حذفی را از دست داده بود و هنوز حتی فصل نقل‌وانتقالات شروع نشده بود، در دیدار با سپاهان جوان‌ترین ترکیب ممکن را به زمین فرستاد. زکی‌پور، برزای، مجید حسینی، فرشید اسماعیلی و مجتبی حق‌دوست در آن بازی برای استقلال از ابتدا به میدان رفتند و منصوریان ترجیح داد بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، آرش افشین، یعقوب کریمی، فرشید باقری و... را نیمکت‌نشین کند. منصوریان در طول فصل نیز بارها از اسماعیلی و حق‌دوست به‌جای رحمانی یا مجید حسینی به‌جای حاج‌محمدی در ترکیب اصلی استفاده کرده بود. حضور نزدیک به ۸ جوان آماده در لیست استقلال و البته بازی‌های جسته و گریخته آنها نشان می‌دهد جوانگرایی در استقلال یکی از اهداف منصوریان بوده و این حکم محرومیت تنها مانند کاتالیزوری جوانگرایی در استقلال را تسهیل کرده است.

برنامه ۱۰ روز آینده استقلال

آبی‌پوشان با توجه به ۲ بازی پی در پی در امارات و عمان ۱۰ روز از تهران دور خواهند بود. آبی‌پوشان تهران دیروز آخرین روز حضورشان در تهران بود. این تیم بعد از ظهر دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا برای بازی روز دوشنبه‌اش مقابل الاهلی امارات آماده شود. با توجه به اینکه دیدار بعدی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم التعاون، نماینده کشور عربستان به میزبانی استقلال است و از آنجایی که این دیدار در کشور عمان برگزار خواهد شد، آبی‌پوشان از امارات به تهران بازنخواهند گشت و تمرینات‌شان را همانجا دنبال می‌کنند تا روزی که عازم مسقط پایتخت کشور عمان شوند.
استقلال و التعاون روز نهم اسفندماه با هم دیدار می‌کنند و آبی‌پوشان فردای آن بازی به تهران بازخواهند گشت. به این ترتیب تیم استقلال ۱۰ روز خارج از کشور خواهد بود تا بعد از ۲ بازی مقابل الاهلی امارات و التعاون عربستان به تهران بازگردد. آبی‌پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نخستین بازی‌شان را ساعت ۱۹:۴۵ روز دوشنبه دوم اسفندماه مقابل تیم الاهلی امارات در این کشور انجام خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب دراز است و قلندر بیدار با باخت استقلال تفاسیرتان عوض نشود

    • بدون نام

      انشالله به کوری چشم حسودان بازیو میبریم نشون میدیم که استقلال چی تیمیه تیمی که همه میگفتند به لیگ یک سقوط میکنه با منصوریان الان رفتند تو خونشون قایم شدند تیمی که چهار تا بازیا رو با نتیجه 3 تا گل به پایان میداد که همه میگفتند شانسی حالا رفتند تو سوارخ قایم شدند بازم دارن کری میخون تیمی که یک بار هم از مرحله گروهی نرفتن بالا البته با یک سری از طرفدارا هستم که هنوز کری میخون وگرنه بقیه روی چشمون جادارن که تیمای ایرانی بازی دارن نه استقلال وپرسپولیس .......به امید موفقعیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج