اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۳۴۵۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: خوشبخت‌ترین مربی دنیا هستم

سرمربی پرسپولیس بابت حضور هواداران وفادار تیمش خود را خوشبخت‌ترین مربی فوتبال تصور می‌کند.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس بابت حضور هواداران وفادار تیمش خود را خوشبخت‌ترین مربی فوتبال تصور می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ که توانسته پرسپولیس را در فاصله هشت هفته مانده به پایان فصل لیگ برتر با اختلافی قابل توجه در صدر جدول حفظ کند، بعد از شکست در دربی هشتاد و چهارم از اینکه هواداران این تیم با اعتماد و وفادارانه در کنار آنها حضور داشتند ابراز رضایت می‌کند.

او در خصوص این حس و حال خود به خبرنگار ما می‌گوید: برای اولین بار در تاریخ شاهد بودیم که تیم بازنده در دربی با استقبال کامل هوادارانش در استادیوم مواجه شد. در بازی برابر سپاهان و وقتی با سکوهای پر از تماشاگر مواجه شدم به تیمم و هوادارانش بالیدم و افتخار کردم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه گفت: اکنون نشان داده‌ایم که رابطه تیم و هوادارانش به یک رابطه فوق العاده و فرهنگی و صمیمانه تبدیل شده و نمی‌توانم حس خودم در این رابطه را پنهان کنم. اینقدر حس خوبی نسبت به این اتفاق دارم که خودم را اکنون خوشبخت‌ترین مربی احساس می‌کنم. طرفداران ما را امیدوار می‌کنند تا به هدف بزرگ‌مان برسیم.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خوشنودی از عملکرد شاگردانش برابر سپاهان گفت: ما اکنون جدال دربی را باید فراموش کنیم. آن شکست یک تلنگر بزرگ برای همه‌ی ما بود. ما ۵ بازی بزرگ تا پیش از پایان سال در پیش‌رو داریم و باید با کسب نتیجه لازم در هر دوی جبهه‌ی لیگ قهرمانان و لیگ برتر شرایط مثبتی برای رسیدن به هدف‌مان کسب کنیم.

وی در پایان گفت: ما باید در دور رفت لیگ قهرمانان و تا پیش از پایان سال 95 نتایج مدنظرمان را کسب کنیم تا در دور برگشت شرایط مناسبی داشته باشیم. باید موفق شویم چیزی که هواداران‌مان استحقاق آن را دارند در پایان کسب کنیم و تمام اعضای باشگاه، کادرفنی و مدیریت و بازیکنان در این راستا با توجه به حمایت و دلگرمی هواداران حرکت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون بهترین بازیکنان و داری اگ میخواهی خودت و نشون بدی جام باشگاهها نشون بده وگرنه برو کشورت

    • علی

      پس کن عمو دوباره سه تا میخوریا

    • بدون نام

      جرات داری یکی دو بازی دیگه رو بباز بعد اونوقت میفهمی که بدبخت ترین مربی دنیا هستی این لنگیها تا دو سال پیش ازشون در مورد فوتبال ایران صحبت میکردی فوتبال ایران قبول نداشتن فقط میگفتن لالیگا نصفشون شده بودن طرفدار بارسا نصفشون شده بودن طرفدار رئال حالا شدن طرفدار پرسپولیس

    • جکوز

      کیسه ها اگر نظر ندن بهشون میگن لال

    • بدون نام

      فک کردی همه مثه طرفدارای کیسه ان که اگه تیمشون اگر یه بار ببازه هوووووش کنن مثه این که شما بودین که قبل برد دربی اصلا لیگ ایرانو قبول نداشتین ما تا اخر پشتیبان تیممون هستیم
      شماها اگه طرفدار بودین میومدن ورزشگاهو پر میکردین برا دربی

    • بدون نام

      اگه شما لنگی هارو طی این یکی دوسال جمع کنین دو برابر بیشتر حداقل اون نه ده سال پیش بود بعدشم شما نشنیدی که میگفتن طرفدارای پرسپولیس بلیط جایگاه طرفدارای استقلال خریدن تا به ورزشگاه نیان حالا هی واسه ما دم از طرفداری بزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج