۴۸۴۴۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نمره مردودی دژ برزیلی استقلال در دبی

استقلال با مدافعان برزیلی خود به مصاف خط حمله ویرانگر الاهلی رفت به این امید که دژ دفاعی اش زمینه کسب امتیاز را فراهم کند.

ورزش سه: علیرضا منصوریان بعد از یک بازی محرومیت رابسون در مصاف با ذوب آهن دوباره تصمیم گرفت برای بازی با الاهلی سیدمجید حسینی جوان را نیمکت نشین کند تا از زوج برزیلی پادووانی - رابسون در مصاف با میزبان اماراتی و مهاجمان سرشناسش سود ببرد.

زوجی که در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین بازی پلی آف لیگ قهرمانان برابر السد نمره قبولی گرفته بودند و با آمادگی و روحیه بالا تمام طرفداران استقلال را برای بسته نگه داشتن دروازه این تیم امیدوار کرده بودند. پادو و رابسون اما برخلاف انتظارات در مصاف با الاهلی نه تنها نتوانستند مثل همیشه تاثیرگذار ظاهر شوند بلکه در بیشتر دقایق اشتباهات تاثیرگذاری از خود نشان دادند به خصوص پادووانی باتجربه.

نمره مردودی دژ برزیلی استقلال در دبی

پادووانی که با نفت تهران و سپاهان تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت در مصاف با الاهلی با استرس زیادی به توپ ضربه می زد و در چند صحنه اشتباهات مرگباری انجام داد. این بازیکن که گویی تمرکز لازم را نداشت در یارگیری ها نیز ناکام بود و برخلاف تمام بازی های گذشته استقلال روی توپ های بلند و هوایی هم اقتدار همیشگی را نشان نداد که اوج این عملکرد بد در آخرین دقیقه بازی بود جایی که خبری از پادو در مهار مهاجم بلندقامت و سنگالی الاهلی نبود.

نمره مردودی دژ برزیلی استقلال در دبی

رابسون جان واریو در حالی که به نسبت هموطن خود عملکرد قابل قبول تری داشت از لحظه ای که داور استرالیایی به او اخطار داد کمی دست به عصاتر به توپ ضربه زد و همین اتفاق روی عملکردش تاثیرگذاشت تا او نیز همچون پادووانی شب خوبی را در دبی سپری نکند. چه بسا اگر این زوج برزیلی کمی مقتدرتر به توپ ضربه زده و از عهده وظایف دفاعی شان در مهار مهاجمان الاهلی برمی آمدند الان استقلال با دست پر و نه شکست خود را برای مصاف با التعاون آماده می کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج