adexo3
۴۸۶۲۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: مقابل العین برای آبروی ایران جنگیدیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از سه شکست پیاپی در لیگ برتر، هم‌قسم شده بودیم تا مقابل العین برای آبروی ذوب‌آهن و ایران بجنگیم.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از سه شکست پیاپی در لیگ برتر، هم‌قسم شده بودیم تا مقابل العین برای آبروی ذوب‌آهن و ایران بجنگیم.

محمدرضا حسینی در مورد تساوی ذوب‌آهن مقابل العین امارات گفت: ما نمایش خوبی داشتیم و بچه‌ها بعد از سه شکست پیاپی در لیگ برتر، هم‌قسم شده بودند تا برای آبروی ذوب‌آهن و ایران بجنگند. ما مقابل العین جنگیدیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم. گرفتن یک امتیاز از نایب قهرمان آسیا کار کمی کم نبود.

وی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن در این بازی عملکردی تدافعی داشت، تأکید کرد: العین بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشت و ما نمی‌توانستیم در زمین حریف آن هم مقابل چنین تیمی بازی سراسر تهاجمی انجام بدهیم. هدف ما این بود که فضا را از تیم حریف بگیریم و چشم به ضدحملات داشتیم. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کردیم و عاقلانه این بود که ابتدا به فکر گل نخوردن باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطرنشان کرد: ما زودتر می‌توانستیم به گل برسیم و معتقدم خطای بازیکن العین روی من قطعاً پنالتی بود. داور می‌خواست پنالتی بگیرد، ولی کمک داور قبل از آن صحنه پرچم زد و خطای مرا گرفت، درحالی‌که هیچ کاری انجام نداده بودم. ما متأسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. استقلال و پرسپولیس هم چنین گل‌هایی خوردند. ما باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

حسینی درخصوص بازی مقابل الاهلی تأکید کرد: الاهلی هم یکی از تیم‌های خوب عربستان است و قطعاً کار سختی درپیش خواهیم داشت. من امیدوارم اولین برد را مقابل الاهلی به‌دست بیاوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج