adexo3
۴۸۶۸۷۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

۸ امتیاز از تراکتورسازی کسر نمی‌شود

در حالی که استفاده از سه بازیکن غیرمجاز صحبت هایی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم را به همراه داشته این مساله از سوی کمیته حقوقی منتفی اعلام شد.

ورزش سه: امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده سه بازیکنی بودند که بعد از نامه فیفا مبنی بر ممنوعیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات برای سرخپوشان تبریزی به میدان رفتند. اتفاقی که باعث شد شایعاتی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز به وجود آید.
حمیدرضا ترابی با حضور روی خط برنامه رادیویی گفتگو در خصوص اینکه با حضور این بازیکنان در ترکیب وضعیت نتایج آن چه خواهد شد، گفت: من گزارشی که برای فیفا ارسال شده را در جریان نیستم اما در خصوص پاسخ آن چیزی که آمده باید بگویم انعقاد قرارداد استخدامی هیچ مشکلی ندارد اما استفاده از آنها ممنوع و طبیعتا امکانپذیر نیست. حتی بازیکنی که ثبت کرده و چنانچه مبنای ثبت و صدور کارت بازی غیرقانونی باشد غیرمجاز است و تغییر نتیجه است. چنانچه ظرف دو ساعت بعد از بازی کسی اعتراضی به آن داشته باشد. قانون کشور ما مبنای بازی آنها اشتباه مقامات برگزاری بازی باشد نتیجه هیچ تغییری نمی کند و تنها از بازی آنها در آینده جلوگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود گویی و خود خندی / داداش اشتباه شما باشه

    • بدون نام

      شهر هرت که می گویند همینه. باشگاه دانسته خلاف انجام داده باید تاوانش را بدهد این قانون دو ساعت وقت اعتراض من در آوردی است که فدراسیون ما وضع کرده است باشگاه های رقیب از کجا بدانند که تراکتور تخلف کرده که بعد از دو ساعت اعتراض کنند. مردم را حالو حساب نکنید

    • سحر

      قربونت مگه امیر مافیا اجازه میده کسی از این تیم امتیاز کم کنه تازه مافیایی قلعه مرغی هم نتونست .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج