adexo3
۴۸۷۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادینیو: باید برای نایب قهرمانی تلاش کنیم

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد هدفش موفقیت تیم است و گلزنی دیگر برایش اهمیت زیادی ندارد.

ورزش سه: لوسیانو ادینیو درباره پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: «بازی خوبی مقابل سیاه جامگان برگزار کردیم و با عملکرد خوبمان حریف را تحت تاثیر بازی خود قرار دادیم. نیمه دوم بهتر بودیم و خوشبختانه فرزاد حاتمی یک گل زیبا زد و بازی را بردیم.»

او با انتقاد از زمین ورزشگاه ثامن الائمه مشهد گفت: «کیفیت چمن زمین خیلی خراب بود. واقعا در این شرایط فوتبال بازی کردن کار آسانی نیست. ما در این زمین نمی توانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و فکر می کنم چنین شرایطی کار را برایمان سخت کرد.»

ادینیو درباره شائبه هایی که پیرامون بازیکن تیم سیاه جامگان روی صحنه گل دوم ایجاد شده، تاکید کرد: «من به این مسائل فقط می خندم. چون خنده دار است و حرف دیگری ندارم که بیان کنم.»

مهاجم برزیلی تراکتورسازی درباره اینکه برای تیمش گل نمی زند، بیان کرد: «طبیعت فوتبال چنین است. من در هر بازی با تمرکز بالا به زمین می روم. تلاشم برای موفقیت تیم است و حالا یا گل می زنم و یا گل نمی زنم. مشکلی با این قضیه ندارم. همه ما برای کمک به تراکتورسازی به زمین می رویم و هدفی جز این مساله نداریم.»

ادینیو ادامه داد: «حالا که تقریبا مشخص است من آقای گل نمی شوم، دیگر گل زدن برایم آنقدر مهم نیست. تنها انرژی ام را روی موفقیت تیم می گذارم و اگر هم گل بزنم، خوشحال می شوم.»

وی درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی بیان کرد: «قهرمانی برای ما خیلی سخت شده است. فکر می‌کنم باید برای دوم شدن تلاشمان را به کار بگیریم و امیدوارم به این مهم برسیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج