adexo3
۴۸۷۳۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقاری: بحث شربتی شیطنت بود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بحثی که در مورد رضا شربتی بازیکن سیاه‌جامگان مطرح شد یک شیطنت بود و اصلا این موضوع که کسی کم کاری کرده باشد صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ایران، گفت: این بازی شرایط خاص خودش را داشت. هر دو تیم به کسب سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشتند. ما نمی‌خواستیم از کورس قهرمانی عقب بیفتیم و سیاه‌جامگان هم برای فرار از رده‌های پائین جدول هر طور شده خواهان کسب پیروزی بود. در کل بازی بسیار فیزیکی و قدرتی دنبال میشد که در نهایت به هر سه امتیاز رسیدیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی معتقد بودند عدم توجه کافی مسئولان مشهدی و نکشیدن کاور روی زمین باعث شد یک هفته به اردو بروند، اظهار داشت:‌ بالاخره باید در زمستان تدبیر لازم اندیشیده شود. برف سنگینتر از برف مشهد در تبریز بارید اما بازی نفت و ماشین‌سازی برگزار شد. اگر مسئولان مشهد فکر این مسئله را به خوبی می‌کردند این هزینه سنگین به باشگاه تحمیل نمی‌شد.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه در مورد شایعه کم کاری رضا شربتی بازیکن سیاه‌جامگان روی گل دوم تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: این هم از آن حرف‌هایی بود که به هیچ وجه قابل باور نیست. متاسفانه برخی شیطنت می‌کنند و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به هیچ وجه صحت ندارد. باید نگاه‌مان مثبت باشد تا این مسئله منجر به پیشرفت فوتبال شود. وقتی حرفی می‌زنیم باید حواس‌مان را خوب جمع کنیم چرا که یک صحبت ما شخصیت یک انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ذوالفقاری در مورد اینکه برخی از بازیکنان این تیم از مشکلات مالی گلایه کردند، گفت: در این مورد مدیریت باشگاه اقدامات لازم را می‌کند و من نمی‌توانم چیزی بگویم. باشگاه‌ ما نسبت به کل تیم‌های لیگ برتر جزو خوب‌ها در پرداختی به بازیکنان بوده است. حدود ۵۰ درصد بازیکنان پول گرفتند و در این بین اگر پرداختی‌ها بیتشر نشده به دلیل این است که هزینه‌های نا خواسته‌ای از ۶-۷ سال قبل به جلو بابت طلب‌ بازیکنان سابق به تیم تحمیل شده است. مدیریت در این مدت درگیری پول خارجی‌های سابق شده بوده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد امکان دارد مشکل احمد نوراللهی و امید عالیشاه حل شود، تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا یک اتفاق خوب در مورد این بازیکنان رخ دهد و آنها بتوانند برای تراکتورسازی بازی کنند. این بازیکنان جوان و از سرمایه‌‌های فوتبال ایران هستند. امیدواریم تدبیری اندیشیده شود تا مشکل این بازیکنان حل شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد دیدار شرایط محسن بنگر، گفت: در این مورد مدیریت باشگاه اطلاعات لازم را دارد و آنها تصمیم گیری می‌کنند.

وی در مورد دیدار مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. سایپا تیم بسیار خوب و قوی است که در نیم فصل با حذب بازیکنان جدیی به خوبی تقویت شده است. این بازی برایمان اهمیت دارد و امیدواریم در حضور هوادارانمان بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      چرا ايوب خانفكر ميكنيد مردم چشم و شغور ندارند
      همه اون گل و اوضاع پيرامونش رو ديدن بابا ديديم و ديدن همه

    • جهانی

      باسلام تیم تراکتور تیمی منسجم وبااراده است بااین مربی بزرک وهوادارانش نیازی به هیچ کس دیگه ای ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج