۴۸۷۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: بحث مالی میثاقیان برای بازیکنان بود

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت:میثاقیان با ما بحث مالی داشت اما نه برای خودش بلکه او برای بازیکنان بحث داشت تا آنها شرایطی جدید داشته باشند.

خبرگزاری فارس: محمد عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان درخصوص اینکه ظاهرا اکبر میثاقیان بر سر مباحث مالی با شما توافق نکرده است، گفت: میثاقیان مبحث مالی داشت اما نه برای خودش بلکه برای بازیکنان. اتفاقا عصر روز گذشته جلسه‌ای را با هم برگزار کردیم که در آن نشست به توافق کامل رسیدیم و قرارداد وی هم در هیأت فوتبال ثبت شد و امروز نماینده ما به تهران رفت تا کارت مربیگری وی را دریافت کند.

وی افزود: میثاقیان با ما سفید امضا کرد و همه با اخلاق او آشنا هستند که به دنبال جور کردن مسائل تیم است. همین حالا هم با من تماس گرفت و به دنبال زمین تمرین بود و ما خوشحالیم که میثاقیان به خانه‌اش برگشته است. امیدواریم با کمک خدا و عنایت امام رضا (ع) در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی با تأکید بر اینکه رمضان شکری دستیار وی خواهد بود، گفت: یکی، دو گزینه دیگر برای مربیگری مدنظر میثاقیان هستند که هنوز اسامی آنها را به من اعلام نکرده است. قرار است فردا ۱۰درصد از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شود تا تیم با وضعیت جدید به مصاف استقلال برود.

عباسی در ادامه گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه خداداد عزیزی با ناراحتی از سیاه‌جامگان جدا شد، گفت: تیم ما در زمان سرمربیگری عزیزی خوب بازی می‌کرد و اگر بازی با تراکتور را دیده باشید، تیم ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم اشتباه داوری گریبان تیم ما را گرفت.

وی تأکید کرد: فرزاد حاتمی بینی مدافع تیم ما را شکست و گل دوم را به آن شکل در حالی که تمرکز نداشتیم خوردیم. ضمن آنکه چندین بار فیلم بازی را دیدیم و ظاهرا مهاجم حریف توپ را با دست وارد دروازه ما کرده است. من امیدوارم روند داوری‌ها تعدیل شود چون تغییر که نمی‌کند حداقل شرایط طوری باشد که داوری‌ها فقط به ضرر ما نباشد و به سود ما هم باشد! ما متأسفانه در هفته‌های اخیر قربانی هم شدیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا این تیم در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: تا اینجا که همه زحمت خود را کشیده‌اند و کم فروشی نکرده‌اند.مطمئن هستم در ادامه هم می‌توانیم با حمایت مردم مشهد و لطف و عنایت خدا در لیگ بمانیم.

عباسی در خصوص اینکه خداداد عزیزی با دلخوری از سیاه‌جامگان جدا شد، گفت: خداداد عزیزی همه‌جوره بار سیاه‌جامگان را به دوش کشید و من همیشه از او سپاسگزارم. اگر ما با استعفای او موافقت کردیم به خاطر این بود که همه بارها روی دوش او نباشد و یک ابومسلمی‌ دیگر کار را برعهده بگیرد. تمام کارهایی که خداداد عزیزی انجام می‌داد در چشم ما است و هر حرفی که او بزند من روی چشمم می‌گذارم. از طریق شما هم از خداداد عزیزی تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج