adexo3
۴۸۷۶۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۵ دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا

شهر مادرید در هفته های آتی میزبان ۵ دیدار کاملا سرنوشت ساز در تعیین قهرمان لالیگا خواهد بود.

ورزش سه: شهر مادرید در هفته های آتی میزبان ۵ دیدار کاملا سرنوشت ساز در تعیین قهرمان لالیگا خواهد بود. رئال مادرید در حال حاضر با ۵۲ امتیاز و دو بازی کمتر از سویا، در صدر جدول قرار دارد و سویا هم امتیاز با رئال و به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده دوم جای دارد. بارسا و اتلتیکو نیز با یک بازی بیشتر از رئال به ترتیب ۱ و ۷ امتیاز کمتر از این تیم دارند و در رتبه های سوم و چهارم جای گرفته اند.

هنوز ۱۵ هفته به پایان لالیگا باقی مانده؛ با این حال فشردگی در صدر جدول و کیفیت بالای ۴ تیم بالانشین نشان می دهد که رقابت قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.


5 دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا

نگاهی به بازی های پیش رو نشان می دهد که تا پایان لالیگا، شهر مادرید پذیرای 5 بازی بسیار مهم خواهد بود. دیدارهایی که در آن، 4 تیم بالای جدول مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اولین بازی مهم، امشب در ساعت 18.45 در ویسنته کالدرون برگزار می شود و در آن، اتلتیکو میزبان بارسا خواهد بود. این بازی زودتر از بازی امشب ویارئال و رئال مادرید برگزار خواهد شد و اگر بارسا پیروز شود، موقتا به صدر خواهد رفت.

یک ماه بعد، ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان دیدار حساس دیگری خواهد بود؛ دیداری بین اتلتیکو و سویا که آن هم می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد.

از هفته 31 لالیگا که 8 یا 9 آوریل برگزار می شود، سانتیاگو برنابئوی مادرید میزبان دیدار حساس رئال و اتلتیکو خواهد بود و تنها دو هفته بعد، رئال از بارسا میزبانی خواهد کرد.

سرانجام آخرین دیدار مهمی که در مادرید برگزار خواهد شد، به بازی ماقبل پایانی لالیگا بین رئال و سویا در برنابئو بر می گردد. در آن روز اگر سرنوشت قهرمان مشخص نشده باشد، باید منتظر یک جدال بسیار حساس و تماشایی بین دو تیم باشیم.

به عبارتی می توان گفت که شهر مادرید و دیدارهایی که در هفته های آتی درش برگزار خواهد شد، در سرنوشت قهرمانی لالیگا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج