۴۸۷۶۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کامیابی نیا: شکست الوحده نیمی از راه صعود است

هافبک دفاعی سرخپوشان از شرایط روحی فوق‌العاده این تیم برای کسب پیروزی مقابل الوحده در جدال دوم لیگ قهرمانان خبر می‌دهد.

ورزش سه: هافبک دفاعی سرخپوشان از شرایط روحی فوق‌العاده این تیم برای کسب پیروزی مقابل الوحده در جدال دوم لیگ قهرمانان خبر می‌دهد. کمال کامیابی‌نیا که در بازگشت به ترکیب این تیم برابر الهلال توانست عملکرد خوبی در فاز دفاعی بجا بگذارد و اکنون امیدوار است این تیم در دومین جدال مقابل نماینده امارات به برتری دست یابد. هافبک دفاعی سرخپوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در باشگاه ایرانیان در خصوص شرایط این تیم پیش از جدال با شاگردان خاویر آگیره صحبت کرد.

وی در خصوص دیدار با الهلال گفت: خدا را شکر توانستیم از الهلال امتیاز بگیریم. درست است تا دقیقه ۸۰ جلو بودیم اما نتوانستیم این نتیجه را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. اما باید توجه داشت الهلال تیم خوب و حرفه ای بود و از بازیکنان فوق العاده ای بهره می برد. معتقدم الهلال این توانایی را دارد که در جمع تیم های غرب آسیا جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان باشد.

کامیابی‌نیا در خصوص برگزاری اردوی این تیم در امارات پیش از جدال با الوحده گفت: جا دارد از مسوولان باشگاه و برانکو ایوانکوویچ تشکر کنم که شرایطی فراهم آوردند تا از عمان به امارات آمدیم و بابرگزاری این اردو به بهترین شکل مهیای دیدار با الوحده می شویم. اینجا از نظر تغذیه، امکانات و برنامه تمرینی شرایط خوبی داریم و برنامه‌ریزی که برای دیدار الوحده کردند به بهترین شکل در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اکنون تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز دیدار با الوحده است و به نظرم با پیروزی مقابل این حریف نیمی از راه صعود را طی کرده‌ایم و کمک بزرگی به ما خواهد کرد.

هافبک دفاعی ملی‌پوش سرخپوشان در خصوص شناختش از حریف اماراتی گفت: الوحده دو، سه بازیکن خارجی خوب دارد و طی چند روز اخیر با آنالیز دیدارهای گذشته این تیم شناخت خوبی از آنها کسب کرده‌ایم. خط حمله این تیم مسلما نقطه اتکای الوحده محسوب می‌شود و مهاجم آرژانتینی این تیم بازیکن خطرناکی است. آنها البته در سمت چپ و راست خود نیز بازیکنان باکیفیتی در ترکیب دارند و به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم گرفت تا به مشکل بخوریم. تیم های عربی با بازیکنان خارجی که خوبی گرفتند و با برگزاری لیگ حرفه‌ای شرایط مناسبی دارند و به هیچ عنوان جدال با آنها آسان نخواهد بود.

کامیابی‌نیا در واکنش به این سوال که باتوجه به شرایط مناسب در لیگ برنامه آنها در آسیا چگونه خواهد بود گفت: در وهله اول امیدوارم این ثبات مدیریتی در تیم و باشگاه حفظ شود. ما از کادرفنی خوبی بهره‌مند هستیم که امیدواری برای صعود و موفقیت در آسیا را در بین ما افزایش می‌دهد. این تیم پتانسیل موفقیت در آسیا را دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم گام به گام مراحل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص اینکه در سه بازی ابتدایی لیگ قهرمانان از حضور در استادیوم آزادی و حمایت هواداران خود محروم هستند گفت: مسلما هواداران بزرگترین سرمایه ما محسوب می‌شوند و این مساله که ۳ بازی ابتدایی را دور از آسیا هستیم کار را برای ما سخت می‌کند. اگر بازی با الهلال در آزادی بود مسلما می‌توانستیم با نتیجه بهتری بازی را به پایان برسانیم. با این حال در دور برگشت امیدواریم با برگزاری دو دیدار خانگی شرایط خوبی برای صعود داشته باشیم.

کامیابی‌نیا در پایان درباره حمایت جالب توجه هواداران این تیم در امارات از پرسپولیس برابر الوحده گفت: حمایت جالب توجهی طی روزهای اخیر از آنها دیده‌ایم و این مساله ما را دلگرم به کسب نتیجه کرده است. امیدوارم باتوجه به اینکه در دیدار برابر الوحده میزبان نیستیم مشکلی برای آنها از سوی حریف به وجود نیاید و آنها در روز بازی در کنار ما حضور داشته باشند و با حمایت خود انرژی لازم برای کسب موفقیت را بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج