adexo3
۴۸۸۴۸۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

با برد مقابل الاهلی و التعاون؛

صدر آسیا در تسخیر استقلالی ها

دو تیم استقلال تهران و خوزستان با پیروزی در بازی های هفته دوم جام باشگاه های آسیا به صدر جدول گروه A و B راه پیدا کردند.

ورزش سه: دو تیم استقلال تهران و خوزستان با پیروزی در بازی های هفته دوم جام باشگاه های آسیا به صدر جدول گروه A و B راه پیدا کردند.

لحظاتی پیش سوت پایان اولین مسابقات هفته دوم جام باشگاه های آسیا به صدا در آمد و این شب با 2 برد مهم و شیرین برای نماینده های ایران همراه بود. استقلال خوزستان در ثانیه های ابتدایی بازی توسط آلویس نانگ به گل رسید و این گل 3 امتیازی این تیم را به صدر جدول رساند. شاگردان پورموسوی با این برد 6 امتیازی شدند و در حضور تیم های لخویا، الفتح و الجزیره صدرنشین شد.
صدر آسیا در تسخیر استقلالی ها

در گروه A هم استقلال تهران یک برد پر گل را به دست آورد و توانست با 3 گل کاوه رضایی، محسن کریمی و لئونارد پادوانی التعاون عربستان را شکست دهد. این برد پرگل با صدرنشینی استقلال همراه بود چرا که لوکوموتیو ازبکستان توانست الاهلی امارات را شکست دهد تا گروه A بسیار پیچیده شود تا همه تیم ها با 2 بازی 3 امتیازی شوند. حالا استقلال با تفاضل گل 2+ در صدر قرار دارد.
صدر آسیا در تسخیر استقلالی ها

عصر فردا هم ذوب آهن و پرسپولیس دو نماینده دیگر فردا بازی خواهند داشت و این دو می توانند اولین پیروزی های خود در آسیا و صدرنشینی را به دست بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبیدل

      افتخار ایران استقلال

    • زابل

      کیسه ها عجب پیشرفت کردن خخخخ

    • بدون نام

      هی زابلی یادت رفته سرورت تیم لنگیتو هم با سه تا سوراخ کرده....

    • بدون نام

      تو راحت ترین گروه ممکن افتادن فکر کردن بارسلونا رو بردن اخه التعاونم تیمه؟؟ این گروه رو‌اگه پرسپولیس داشت همه رو شش تایی میکرد

    • نوید

      خب پرستلیس خم مث تعاونه مگه چ فرقی داره وقتی تو ی نیمه ۳تا از استقلال میخوره میره تو رده سه تایی ها دیگه این جای بحث داره که توی لنگی جرو بحث میکنی؟

    • بدون نام

      ببین دیگه چقدر گروه آسون شانستقلال و ضد فوتبال بازی کردن کیسه ها تابلوئه که صدای همه دراومده خخخخخخخ بابا قویترین تیم گروهتون که دو تا بهتون زد،در حد تیمیه که ما بهش سه تا زدیم.یه نون خوردین صد تا خیرات کنین با این گروه باقلوا.خدایی اگه تیم اول صعود نکنین حیف بیت المالی که حرومتون شد.ما که راضى نیستیم.مدیونید خخخخخخخخ

    • يه استقلالي

      استقلال افتخار ايران درآسيا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج