adexo3
۴۸۸۴۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورموسوی: تضمینی برای صعود نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت:‌ گروه ما جزو گروه‌های سخت مسابقات است. با وجود اینکه الان صدرنشین هستیم تضمینی برای صعودمان نداریم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت:‌ گروه ما جزو گروه‌های سخت مسابقات است. با وجود اینکه الان صدرنشین هستیم تضمینی برای صعودمان نداریم.

سید سیروس پورموسی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارت، گفت: به شرف بازیکنان و غیرت و تعصبشان درود می‌فرستم. تیمی که با قلبش بازی می‌کند این فوتبال را ارائه می‌دهد.

وی افزود: دیروز گفتم بازی خوبی انجام خواهیم داد و هر کسی که به ورزشگاه بیاید فوتبال خوبی را مشاهده می‌کند. این برد را به ملت بزرگ ایران و خوزستان تقدیم می‌کنم که همیشه با حمایتشان باعث دلگرمی ما شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هر تیمی باید از داشته‌های خود استفاده کند.‌ آنها دو تن از بهترین بازیکنان خود را بیرون گذاشتند و شاید به نوعی ما را دست کم گرفته بودند. شاید هم سرمربی حریف برنامه دیگری داشت. گفته بودم با تلاش زیاد می‌توانیم به موفقیت برسیم. خوشبختانه ما توانستیم در دقایق ابتدایی گل بزنیم و در ادامه هم بازی را مدیریت کردیم.

وی در مورد اینکه شرایط را برای صعود چطور می‌بیند، اظهار داشت: گروه ما جزو گروه‌های سخت مسابقات است. با وجود اینکه الان صدرنشین هستیم تضمینی برای صعودمان نداریم. باید باهوش باشیم تا جایگاهمان را تا پایان مسابقات حفظ کنیم. شرایط‌مان ممکن است در ادامه سخت شود به همین خاطر باید حواسمان را جمع کنیم تا دچار مشکل نشویم.

پورموسوی در مورد اینکه در پایان بازی استقلالی‌ها خیلی خوشحالی کردند و آیا این به خاطر این است که صعودشان را قطعی شده می‌دانند، گفت: اینکه توانستیم در زمین حریف 3 امتیاز مهم مقابل حریف قدرتمندمان بگیریم بسیار خوشحال شدیم.

وی در پایان گفت:‌ از دوستان مطبوعات و رسانه‌ ایران و امارات که در این چند روز کنارمان بودند تشکر می‌کنم. همچنین به اصغر فرهادی که دومین اسکار خود را دریافت کرد و باعث افتخار ایرانی‌ها شد تبریک می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج