adexo3
۴۸۸۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیلسون ۴۱ ساله در لیگ دو پرتغال

نیلسون را یادتان هست؟ دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس که با این تیم به عنوان نایب قهرمانی جام حذفی رسید و شهاب گردان را نیمکت‌نشین کرد.

ایران ورزشی: نیلسون را یادتان هست؟ دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس که با این تیم به عنوان نایب قهرمانی جام حذفی رسید و شهاب گردان را نیمکت‌نشین کرد. نیلسون پس از جدایی از پرسپولیس دوباره به لیگ پرتغال بازگشت و در تیم یونیائو مدیرا مشغول بازی شد. تیمی که این روزها در لیگ دو پرتغال و در میانه‌های جدول آن حضور دارد.
نیلسون ۴۱ ساله این فصل ۱۷ بار برای یونیائو مدیرا به میدان رفته و ۱۹ گل دریافت کرده. آماری مناسب برای دروازه‌بان تیمی که رده دهم را در اختیار دارد. نیلسون در آخرین بازی مقابل ویتوریا گیمارژ به میدان رفت و ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. حاصل تلاش او و هم‌تیمی‌هایش برد یک بر صفر بود. بردی که به این تیم کمک کرد تا رده دهم جدول را به دست بیاورد.

به نظر می‌رسد نیلسون فکر خداحافظی در سر ندارد. او ۴۱ ساله شده اما همچنان در لیگ پرتغال مشغول بازی است. او می‌کوشد آمار مناسبی از خود بر جا بگذارد تا شاید بتواند بار دیگر طعم بازی در لیگ برتر پرتغال را بچشد. البته که وقوع این اتفاق با توجه به سن و سال نیلسون کمی بعید است. دروازه‌بانی که خاطرات خوبی از خود در ذهن هواداران پرسپولیس بر جا گذاشت، البته جز فینال جام حذفی و بازی مقابل سپاهان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج