۴۸۹۷۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جواهری روی انگشتری استقلال

مهمترین خواسته منصوریان از بازیکنان استقلال را کاوه رضایی در ثانیه ۳۰ محقق کرد.

خبرورزشی: تغییر سیستم، قرار دادن بازیکنان سرعتی در ترکیب اصلی، بالا بردن میانگین سنی و حتی گذشتن از ستاره‌های جوانی چون میلاد زکی‌پور و فرشید اسماعیلی و... همه و همه تفکراتی بود که استقلال بتواند خیلی زود به گل برسد تا بلکه کار در برابر حریف ناشناخته عربستانی به اما و اگر نکشد. کاوه رضایی با هوش و ذکاوت بالایی که داشت توانست کار را همان ابتدای کار تمام کند و پلن اجرایی کادر فنی را برای بیست دقیقه اول بازی به‌ نحو‌احسن جامه عمل بپوشاند. منصوریان با اتکا به همین هنر گلزنی و اقتدار کاوه در خط حمله رفته رفته میل به همان ترکیب شهرآورد و السد آورد تا با استفاده از سیستم۱-۳-۲-۴ بازی را اداره و در نهایت هم به پیروزی با سه گل برسد.

کاوه رضایی از بازی ضعیف و بی‌برنامه حریف عربستانی نهایت بهره را برد و زمینه را برای گلزنی پادوانی و محسن کریمی به وجود آورد تا ثابت کند از هر جهت مهره قابل اتکای علی‌منصور است. بیخود نیست که منصوریا‌ن این مهاجم را جواهری گران‌بها برای استقلال معرفی می‌کند. مهاجم ۲۴ ساله استقلال در فصل جاری در اکثر بازی‌های مهم استقلال موفق به گلزنی شده؛ در بازی رفت و برگشت برابر استقلال خوزستان اگرچه استقلال شکست خورد اما کاوه گل زد. در شهرآورد برگشت، بازی برابر تراکتورسازی، صبا، سیاه‌جامگان و گسترش فولاد کاوه برای استقلال موفق به گلزنی شد و در ۵ بازی به همبازیان خود پاس گل داد تا از این حیث هم در صدر بهترین‌های استقلال لقب بگیرد. کاوه رضایی بعد از بازی دوشنبه شب استقلال خوب بودن‌های خود را در این فصل تکمیل کرد و مورد تعریف و تمجید مستقیم سرمربی آبی‌ها قرار گرفت. منصوریان بعد از این بازی گفت: «کاوه حجت را تمام کرد و همانی که ما در طول ۹۰ دقیقه به دنبالش بودیم را در ثانیه ۳۰ عملی کرد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج