اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۰۳۱۳
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

فردا؛ تعیین تکلیف‌ کی روش و آفریقای جنوبی‌

در حالی که بنا بر اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای تا فردا سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد شد، در روزهای اخیر، اخبار احتمال حضور کارلوس کیروش بر مسند مربیگری آفریقای جنوبی در بین رسانه های این کشور شدت گرفته است.​​​​​​​

ورزش سه: در حالی که بنا بر اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای تا فردا سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد شد، در روزهای اخیر، اخبار احتمال حضور کارلوس کیروش بر مسند مربیگری آفریقای جنوبی در بین رسانه های این کشور شدت گرفته است.​​​​​​​

در حالیکه در آستانه دیدارهای مهم تیم ملی کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار داریم، در روزهای اخیر شایعات حضور کی روش روی نیمکت آفریقای جنوبی شدت گرفته و منابع بسیاری در این کشور در مورد حضور او روی نیمکت بافانا بافانا اخباری را منتشر کرده اند.
در حالیکه در روزهای اخیر نشریه TIMESLIVE خبر از احتمال پذیرش سمت هدایت تیم ملی آفرقای جنوبی را توسط کیروش و رابطه نزدیک او با سران فدراسیون فوتبال این کشور خبر داده بود، امروز نیز منابع دیگر با انتشار اخبار مربوط به این موضوع به آن دامن زدند.
صفحه رسمی فیسبوک منابعی مانند "بافانا بافانا" خبر دادند که در صورت پذیرش استعفای کارلوس کیروش توسط فدراسیون فوتبال ایران، وی هدایت آفریقا جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.
فردا؛ تعیین تکلیف‌ کی روش و آفریقای جنوبی‌

همچنین صفحه رسمی "ابولا" اذعان داشت که نشریات داخلی آفریقای جنوبی، کی روش را به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های هدایت این کشور معرفی کرده اند.
فردا؛ تعیین تکلیف‌ کی روش و آفریقای جنوبی‌

همچنین صفحه توئیتر "دیسکی فنس"، از کی روش و هرو رنارد، سرمربی سابق موناکو به عنوان دو گزینه اصلی آفریقای جنوبی برای انتخاب به عنوان سرمربی این کشور نام برده است.
در اخباری که توسط نشریات این کشور منتشر شده، کی روش به عنوان جدی ترین گزینه هدایت آفریقای جنوبی مطرح شده است و حتی بسیاری پا را فراتر از این گذاشته و عدم انتشار خبر پذیرش هدایت آفریقای جنوبی را پیچیدگی مشکلات کی روش با فدراسیون فوتبال ایران دانسته اند.
همچنین اخباری در مورد تایید این شایعات توسط کمیته فنی فدراسیون آفریقای جنوبی نیز منتشر شده و آنها نیز تایید کرده اند که به دنبال جذب سرمربی پرتغالی و فعلی تیم ملی ایران هستند.
فردا؛ تعیین تکلیف‌ کی روش و آفریقای جنوبی‌

با این تفاسیر، هنوز شاهد واکنشی از سوی کی روش در خصوص این اخبار نبوده ایم و میزان صحت این ادعاها هنوز مشخص نشده است.
در حالیکه تا مدت کوتاهی دیگر، تیم ملی کشورمان برای دو دیدار حساس برابر قطر و چین در رقابت های مقدماتی جام جهانی مهیا می شود، به نظر می رسد هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرشا

      وقتی که کارلوس از ایران بره تازه میفهمن چقدر ضرر کردن که باهاش بدرفتاری کردن و بهش تیکه انداختن

    • بدون نام

      اگه کیروش بزرگ ازایران براخرنامردی ومقصر فدراسیون و برانکومحاکمه بش واستفاع بدن اگه اینجورباش دیگه تیم ملی بی خیال میشم من‌که عاشق تیم ملی ووطن وهم وطنانم ولی ومجبورم بی خیال بشم واین خیلی بده برای ایران

    • بدون نام

      مافیای لنگ کیروش رو فراری داد به خاطر برانکو باید تیم ملی ضربه بخوره تف به این فوتبال کثیف کع همس یه باشگاه باید تصمیم بگیره

    • reza

      بندازینش بیرون
      خوش اومدی هریییییییی

    • خاسر

      این شایعات دررسانه های افریقای کارعابدینی است تادراستانه بازی تیم ملی باقطرباعث تضعیف کی روش وعدم نتیجه گیری تیم ملی شودوبااین روش برانکورابه نیمکت تیم ملی نزدیکترکند،چه نفوذی داره این عابدینی.

    • علی

      تا کی باید این ملت تحقیر بشه و با احساساتش بازی شه؟
      خاک تو سر مسئولین بی عرضه که با اعصاب ملت بدبخت بازی میکنن.

    • فضولباشی

      شماهادنبال رفتن کیروش هستیدکه نفرموردنظرتان جایگزین شودولی بخاطرپول حاضریددل میلیونهاهواداربرنجددست ازبازیهای کثیف بردارید

    • بدون نام

      بزارين بره آقای کثیر القهر

    • بدون نام

      اون بابایی که سنگ کیروش رو به سینه میزنه داداش املا چند میشدی تو مدرسه؟ منم از کیروش خوشم میاد اما حداقل غلط املایی ندارم.

    • سپاهانی

      یک مشت موجود هیجانی فاقد عقل و شعور دارن دستی دستی تیم ملی را نابود میکنن.
      یا میرن تو فرودگاه علیه تیم ملی و کی روش شعار میدن یا حمله میکنن به صفحه شخصی کی روش وفحش میدن.
      منم جای کی روش بودم زندگی و ارامشم را برمیداشتم و از دست این آدم خوار ها فرار میکردم.
      مقصر این وضعیت هم فدراسیون بی کفایته .
      اگر از همون اول قاطع با برانکو برخورد کرده بود این نمیشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج