adexo3
۴۹۰۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: کارمان در آسیا سخت‌تر شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: هنوز شانس بازگشت به جمع مدعیان سهمیه را داریم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: هنوز شانس بازگشت به جمع مدعیان سهمیه را داریم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم.

سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ماشین‌سازی، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و مردم ایران و خوزستان را شاد کنیم. بعد از دو هفته به لیگ بازگشتیم. روی بازی با ماشین‌سازی و پرسپولیس تمرکز کردیم. هنوز شانس بازگشت به جمع مدعیان سهمیه را داریم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم. از اهمیت مسابقات صحبت کردیم. خیلی خسته شدیم و احتمال تغییرات در ترکیب تیم وجود دارد. یک روز درگیر بازگشت به اهواز بودیم. دیروز چهارشنبه ریکاوری کردیم. دنبال کسب سه امتیاز حساس بازی فردا هستیم.

وی افزود: از این به بعد کارمان در آسیا بسیار سخت است. به بازیکنان گفتم ۶ امتیاز مبارکتان باشد اما این اندوخته متضمن صعود به مرحله بعد نیست. از این به بعد حریفان خیلی روی ما حساب می‌کنند. اگر نتوانیم شرایط مالی را درست کنیم با مشکلات فراوانی روبرو خواهیم شد. غیرت و تعصب تا کجا دوام می‌آورد؟ بازیکنان هم دغدغه دارند هرکسی دوست دارد برای خانواده خود قبل از رسیدن عید خرید کند. این بازیکنان نشان دادند که مستحق توجه بیشتری هستند. هیچکدام از شرکت‌ها و کارخانه‌های شهر یک خسته نباشید خشک و خالی به ما نگفتند. از استاندار و رئیس هیأت فوتبال و مدیر کل ورزش و جوانان که به فرودگاه برای استقبال از تیم آمدند تشکر می‌کنم. افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان قول داده یک میلیاردی که استاندار برای گرفتنش تلاش کرده بود را هرچه زودتر بگیرد و به تیم برساند. مالک گروه ملی هم مشخص شده و خوشبختانه حقوق عقب‌ افتاده کارگران پرداخت شده است امیدوارم بودجه اول فصل باشگاه هم پرداخت شود تا دیگر مشکل مالی نداشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار مقابل ماشین سازی، عنوان کرد: ماشین‌سازی برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. حریفمان را در بازی رفت سه بر صفر بردیم اما آنها را تیم خوبی دیدم. بازی بسیار سختی در پیش داریم اما باید نهایت استفاده را از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج