اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۱۲۵۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: مثل همیشه بهترین‌ها را دعوت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی که از شرایط بازیکنان و همین طور اطلاعاتی که از باشگاه ها در اختیار داریم، بهترین بازیکنانی که ما به آنها اعتقاد داریم را دعوت خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های قطر و چین و آمادگی بازیکنان و شرایط آنها گفت: در هفته‌های اخیر سیر تکاملی بازیکنانمان را مشاهده کرده و سعی بر این شد که حداکثر اطلاعات جمع آوری و در نهایت تصمیمات لازمه گرفته شود. این یکی از تکالیف متداول کادر ما، از جمله سرمربی تیم ملی است. در واقع پس از بررسی های مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرایط بازیکنان در زمان حاضر مناسب است.

وی در ادامه در خصوص لیست اسامی بازیکنان در بازیهای مقابل قطر و چین بیان کرد: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی که از شرایط بازیکنان و همین طور اطلاعاتی که از باشگاه ها در اختیار داریم، بهترین بازیکنانی را که ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم کرد. طبق روند همیشگی یک لیست آماده باش را دو هفته قبل از اولین بازی خواهیم داشت و اعلام اسامی نهایی در تاریخ ٢٨ اسفند انجام خواهد شد.
کی روش در ادامه درباره اینکه تیم ملی ایران خود را چگونه آماده این بازی‌ها خواهد کرد، گفت: برنامه ها و پیش‌بینی های لازم، طبق خواسته های فدراسیون فوتبال ایران در حال پیگیری و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشته هایمان بهترین ها را خواهیم داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این دو بازی سرنوشت ساز خواهند بود، گفت: مطمئنم که دو بازی ما مقابل قطر و چین نقش بسزایی در مسیر صعود به جام جهانی خواهند داشت، ولی نباید فراموش کنیم که تمامی بازیها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی از میلیونها

      شخصیت منفوری داره،بالاخره وقتی سرمربی تیم ملی درست قبل از ۲ بازی حساس پرسپولیس اعلام میکنه ۷ملی پوش پرسپولیس رو خط زده، کاملا به نیت خودش رسید و تمرکز این بازیکنان ملی پوش رو بهم زد و ضربات جبران ناپذیری به پرسپولیس زد که به باخت پرسپولیس جلوی استقلال و درگیریها و حاشیه های متعددی منجر شد.

    • سحر

      اقای کیروش فکر نکن مردم نمیفهمن قصد داشتی به پرسپولیس ضربه بزنی که خوبم زدی الانم من شک ندارم از پرسپولیس فقط رضائیان و امیری رو دعوت میکنی که نگی دعوت نکردم ولی بدون دل ما دیگه با تو صاف نمیشه

    • سینا

      تعصب بیش از حد به یک چیز عین حماقته. چون دیگه عقل و فکر جایی در تصمیم گیری هاش نداره. تعصب بیجا به یک تیم باعث میشه آدم از دایره انصاف خارج بشه. حمایت از یه تیم باشگاهی هم حدی داره. حالا اگه تیم ملی کشورمون باشه خیلی نمیشه خرده گرفت. ولی طرفداری کورکورانه از پرسپولیس یا استقلال عین بی عقلیه.

    • حسين

      كيروش دوستت داريم.عشق است جام جهاني پياپي و انشائالله صعود به دور دوم با بازيكنان آماده و جوان ليگ چه پرسپوليسي و چه استقلالي و يا هر تيم ديگري و البته لژيونر هاي درجه يك.
      من پرسپوليسي ام.

    • ایرانی

      درد و بلات بخوره تو سر برانکو بی شخصیت حسود
      درود بر کی روش کبیــــر

    • بدون نام

      کیروش بدون بازیکنان پرسپولیس به سوریه هم میبازه

    • خاسر

      کاربربانام سحردرست فرمودنددونفرازپرسپولبس یعنی امیری ورضائیان راانتخاب میکندپس قبول داریدبقیه بدردتیم ملی نمی خورنداماکی روش مثل برانگو حسودوزیراب زن نیست ان شالله سروش ، سیدجلال،بیرالوند راهم دعوت می کندامااگه برانگو بود چنین گذشتی داشت؟مطمئنن خیر.نگاه کنید چه رفتاری بارامین رضائیان داره میکنه انهم فقط بخاطرتلافی بااقای کی روش.

    • بدون نام

      دردوبلات بخورتوسربرانکو حسودمخالفات وخاینین و پولکی وباندبازهاوسادهاومتعصبهای الکی من پرسپولیسیم اول واول تسم ملی

    • خاص

      اگه قراره طرفدارهای افراطی تیم ها به سرمربی بگن کیو دعوت کن یا نکن که دیگه تیم ملی نیست تیم باشگاهیه
      هرکی خوب باشه به تیم ملی دعوت میشه هرکی هم دعوت نشه یعنی بقیه بهتر از اون بودن اینو کیروش به خوبی اجرا میکنه بدون تاثیر رنگ ها در تصمیماتش

      در ضمن بازیکنان ملی پوش پرسپولیس قبل از اینکه در تیم پرسپولیس باشن ملی پوش بودن و بعد باشگاه اونارو گرفته

      تعصب کورکورانه از پیشرفت جلوگیری میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج