اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۱۴۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاسیمیرو: حرف های راموس تاثیرگذار بود

روز قبل از بازی با ایبار، کاپیتان های رئال با بازیکنان این تیم صحبت کرده و هشدار دادند که از این پس حق اشتباه وجود ندارد.

ورزش سه: روز قبل از بازی با ایبار، کاپیتان های رئال با بازیکنان این تیم صحبت کرده و هشدار دادند که از این پس حق اشتباه وجود ندارد.

رئال مادرید امشب با پیروزی 1-4 در زمین ایبار توانست خاطره تلخ تساوی خانگی سه روز پیش مقابل لاس پالماس را از ذهن هوادارانش پاک کرده و به صدر جدول بازگردد.
کاسیمیرو: حرف های راموس تاثیرگذار بود

کاسیمیرو، هافبک دفاعی رئال در پایان بازی امروز گفت: « بازی را خیلی قدرتمندانه شروع کردیم. اگر همیشه اینچنین خوب و مصمم وارد بازی ها شویم، امکان ندارد امتیاز از دست بدهیم. تبریک به همه به خاطر این پیروزی ارزشمند. امروز نسبت به بازی قبلی بسیار بهتر بودیم و همان رئال مادرید واقعی شدیم.»
کاسیمیرو ادامه داد: « فوتبال همین است. روز گذشته از ما انتقاد می شد و ما حالا روند را عوض کردیم. صحبت های راموس در این پیروزی تاثیرگذار بود و طبیعی بود که پس از چند نتیجه بد، چنین صحبت جدی با بازیکنان انجام شود. البته نباید از خود بیخود شویم چرا که از این پس حق اشتباه نداریم و باید روندی ثابت را طی کنیم. حالا با قدرت به مصاف ناپولی می رویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج