اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۲۷۳۳
۵۹ نظر
۵۰۰۰
۵۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: تبانی با نفت؟ خجالت بکشید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از کسانی که شائبه تبانی تیمش با نفت تهران را مطرح کرده‌اند، گفت: گفتن این حرف‌ها خجالت دارد، علی دایی حتی به برادر خودش هم باج نمی‌دهد!

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس بعد از برد مقابل نفت تهران گفت: خیلی خوشحال و راضی هستم. بازیکنانم دوباره مرا شاد کردند. با استحقاق نفت را بردیم. گفته بودم که به این مسابقه اهمیت می دهم چرا که نفت تیم بسیار خوبی است و در فینال جام حذفی حضور دارد. آنها چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته اند.

اولین بازی بعد از لیگ قهرمانان آسیا سخت است

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: خوشحالی دیگر من از این بابت است که همیشه اولین بازی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دیدار سختی است همانطور که ذوب آهن به سپاهان باخت و استقلال برابر سیاه جامگان به تساوی رسید. همینطور استقلال خوزستان هم به سختی پیروز شد. از سوی دیگر چند بازیکن ما غایب بودند ولی از روش بازی بازیکنانم خوشحالم.

قدم بزرگی برای قهرمانی برداشتیم

وی افزود: نیازی نیست به خودمان دروغ بگوییم. واقعیت این است که با این برد قدم بزرگی به سمت قهرمانی در لیگ برداشته ایم.

تمجید از بازیکنان نیمکت نشین

برانکو در خصوص اینکه گفته می شد پرسپولیس نیمکت قوی ندارد ولی در بازی با نفت خلاف این ثابت شد، تصریح کرد: در مورد تک تک بازیکنان صحبت نمی کنم اما نه برای شهاب کرمی و نه برای سامان نریمان جهان ساده نبود که از اول در ترکیب باشند. از نحوه بازی آنها راضی هستم. این بازیکنان نشان دادند که می توانند کامل برای پرسپولیس بازی کنند.

بازی با استقلال خوزستان مهم است

وی درباره بازی بعدی تیمش با استقلال خوزستان تاکید کرد: این بازی بسیار مهم است. استقلال خوزستان در ابتدای لیگ قهرمانان استارت خوبی داشت. آنها بعد از یک مدتی که در لیگ نتیجه نگرفتند، خوب به راهشان ادامه دادند. رحیم زهیوی بهترین گلزن این تیم از این تیم رفته است ولی نانگ به خوبی جایش را پر کرده است.

بازیکنان اموال باشگاه هستند ولی درباره رضائیان هنوز تصمیمی نگرفته اند

برانکو در خصوص صحبتهای جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولی مبنی بر اینکه رامین رضائیان به تمرینات تیم بر می گردد و گویا مدیریت به دنبال تحمیل این بازیکن است ، گفت: واقعا نمی دانم تصمیم باشگاه چه بوده است چون هنوز فرصت نکرده ام به باشگاه بروم اما فکر می کنم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. نهایتا این هفته نتیجه مشخص می شود. اینجا مسئله باشگاه است. بازیکنان اموال باشگاه هستند.

باید دید در واقعیت چه می شود

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قبول می کند رامین با جریمه و کسر امتیاز به تمرین برگردد؟ گفت: اینها فرضی است. باید ببینیم در واقعیت چه پیش می آید.

مدیرعامل مسیر باشگاه را تعیین می کند

سرمربی پرسپولیس در خصوص اصرار هیات مدیره برای بازگشت رامین رضائیان به تمرین در حالی که در زمان سرمربیان سابق این اصرارها وجود نداشته است، تصریح کرد: مدیرعامل مسیر را تعیین می کند. می بینیم که چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

رضائیان دیگر رضائیان سابق نمی شود

«وقتی چینی شکسته را بند بزنید دیگر کارایی لازم را ندارد. آیا رامین رضائیان هم می تواند مصداق این ضرب المثل باشد؟ چون دیگر کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.» برانکو گفت : حق با شماست. وی سپس کاغذی را به خبرنگاران نشان داد و گفت: این کاغذ. الان پاره شد. اگر بچسبانید بازهم کاغذ است ولی آن کاغذ قبل نیست. بنابراین تمام کسانی که در تصمیمات دخیل هستند باید دقت کنند که پشت سر خودشان یک شیشه شکسته باقی نگذارند!


بردن کافی نیست

وی درباره برنامه اش برای فصل آینده گفت: ما به فصل آینده هم فکر می کنیم. یکسال و نیم پیش مشخص کردیم که اهداف پرسپولیس چه خواهد بود. پرسپولیس همیشه باید دنبال برد باشد ولی این کافی نیست. بلکه باید بازی زیبا هم ارائه بدهد. این چیزی است که هواداران ما آنرا شناخته اند و وظیفه ما این است که آنها را راضی نگه داریم و تیم را بالا بکشیم و روز به روز بهتر بازی کنیم. این کار ساده ای نیست.

مسئله اصلی قهرمانی در لیگ است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر؟ گفت: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. اینکه در آینده چه می شود را نمی دانم. مسئله اصلی این است که قهرمان شویم. هدف بعدی ما رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله یک چهارم نهایی است. اهدافمان را از کسی پنهان نمی کنیم.

بازیکنان طوری تمرین می کنند که انگار دیروز بازی نکرده اند

برانکو درباره عملکرد خوب صادق محرمی و خوشحالی هواداران از این موضوع گفت: خوشحالم که هواداران فهیم هستند و اینطور فکر می کنند. خوشحالم که این اطمینان به من هم وجود دارد ولی مهمترین مسئله بازیکنان هستند. به آنها تبریک می گویم و تشکر می کنم. آنها الان طوری در سالن وزنه می زنند که انگار دیروز بازی نکرده اند. خوب است که هواداران به بازیکنان جوان اعتماد دارند. صادق در ترکیب است چون خوب بازی می کند. این مربوط به بازی روز گذشته او نیست. این بازیکن در سایر مسابقات هم همینطور بوده است و امتیاز بزرگتر این است که ۲۰ سالش است.

باشگاه قول داده قبل از نوروز پول بدهد

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع مربوط به باشگاه است. انتظار داریم باشگاه همانطور که قول داده، بازیکنان قبل از نوروز مبلغی را دریافت کنند. بازیکنان تا به حال صبور بودند و با باشگاه کنار آمدند. می دانیم که چقدر طاهری و ترکاشوند و اعضای هیات مدیره تلاش می کنند تا مسائل مالی را تامین کنند. مطمئنم آنها بحث مالی را تامین می کنند و نتایج باشگاه را همزمان با نتایج مالی به خوبی دنبال خواهیم کرد. الان وارد فشرده ترین بخش کارمان می شویم. طبیعی است که مشکلات همه جا هست، در تمام باشگاه ها و در کل ایران ولی تا به حال باشگاه حداکثر تلاشش را به کار برده است. انتظار داریم همچنان این تلاش ادامه داشته باشد.

صادق محرمی را عوض نمی کنم ولی او یک مسئله را بداند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا حیف نیست باوجود صادق محرمی، رامین رضائیان هم پستی وی که برای باشگاه حاشیه درست کرده است را برگردانید؟ تاکید کرد : هیچکس صادق را عوض نمی کند. او بازی می کند و فیکس است. در تمام مسابقات هم خیلی خوب کار کرده است. در لیگ قهرمانان آسیا عالی ظاهر شد. هرچه داریم بازی های لیگ را دنبال می کنیم، محرمی بازی به بازی بهتر می شود ولی باید یک مسئله را بداند. او خیلی جوان است. منطقی است که انتظار داشته باشیم یک مقدار در عملکردش بالا و پایین داشته باشد. این برای تمام بازیکنان جوان در کل دنیا رخ می دهد و افت می کنند ولی مهمترین مسئله این است که او را حفظ کنیم. به صادق اعتماد داریم و می دانیم گاهی اوقات هم عملکرد ضعیفی خواهد داشت. او پتانسیل زیاد و فضای خوبی برای پیشرفت دارد.

واکنش به احتمال قهرمانی زودهنگام

برانکو در خصوص احتمال مشخص شدن قهرمان لیگ تا سه هفته دیگر، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. طبیعی است اگر بازی ها را ببریم، می توانیم مطمئن شویم پیش از موعد قهرمان شویم. مهمترین مسئله این است که خوب بازی می کنیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. الان در فشرده ترین بخش کار هستیم. به بازیکنانم به خاطر تلاش زیادشان تبریک می گویم.

تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم

وی ادامه داد: این را هم باید اضافه کنم که ما تنها تیمی در ایران هستیم که بازیکن خارجی نداریم. البته بدون احتساب رادوشوویچ که دروازه بان است.

از قانون منع جذب بازیکن خارجی بی اطلاعم

سرمربی پرسپولیس درباره منع این باشگاه از جذب بازیکن خارجی در فصل آینده، گفت: من هنوز این قانون را نشنیده ام ولی می دانم هر قانونی وضع می شود، با هدف تنظیم امور است تا از نظر حقوقی همه چیز شفاف شود. من به این قوانین احترام می گذارم.

تبانی با نفت؟ دایی به برادرش هم باج نمی دهد

برانکو درباره شائبه تبانی نفت و پرسپولیس در صفحات مجازی تاکید کرد: آنها که این حرفها را می زنند باید خجالت بکشند. آنها دارند به شخص بزرگی مثل علی دایی تهمت می زنند. همه می دانند علی دایی تنها بازیکنی در دنیا بوده که دوست داشته همیشه برنده باشد. او حتی به برادر خودش همه باج نمی دهد! همین باعث شده این همه افتخار و قهرمانی داشته است.

می خواهند ما را تحقیر کنند

وی ادامه داد: دایی تمام تلاشش را کرده که بازی را ببرد. کسانی که این حرفها را می زنند می خواهند تیم ما را تحقیر کنند.

کاری ندارم که پنالتی استقلال مشکل دار بود

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: کاری به استقلال ندارم. مشکل من نیست که چرا استقلال سیاه جامگان را شکست نداده است. من توجهی به این ندارم که استقلال از یک پنالتی مشکل دار یک امتیاز از سیاه جامگان گرفته است ولی متاسفم که دایی را توهین و تحقیر می کنند و برد ما را با این حرفها بی ارزش می کنند. آن کارت قرمز به دروازه بان نفت، حاصل بی تجربگی او بوده نه اینکه یکی به او گفته باشد این کار را بکند چون علی علیپور آن توپ را گل می کرد. این در خیلی از مسابقات پیش می آید. به خاطر همین مسائل من همیشه سه دروازه بان دارم چون اگر چنین اتفاقی رخ داد دستم خالی نباشد. همه می دانیم دایی چقدر بزرگ است و چه افتخاراتی کسب کرده است. می خواهند چنین آدم پرافتخاری را مسئله دار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی دایی پای منافعش باشه هرکاری میکنه
      الکی ازش بت نسازید

      پاسخ ها

      • محمد

        بهتره اینو به امثال خودت بگی ازش دکل درست نکنین

    • بدون نام

      صدرصدتبانی بود همه میدونند

      پاسخ ها

      • محمد

        همه میدونن؟؟؟ اگه با دست نمی گرفت گل میشد اما کیه که بفهمه

    • بدون نام

      آیا می دانستید؟
      اگر دروازه بان نفت توپ را با دست نمی گرفت نفت نیز به جرگه تیم هایی که در پنج دقیقه اول گل خوردند می پیوست

    • بدون نام

      ازین تابلوتر هم مگه میشد؟عمووو خودتی
      خیلی ضایع هستین خیلیییی

      پاسخ ها

      • محمد

        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • 6666

      پروفسور خودتو ناراحت نکن . کافر همه را به کیش خود پندارد

    • مهران مهراژلو

      مشخصه ک تبانی بوده

      پاسخ ها

      • محمد

        تبانی کردن که چی بشه؟؟؟فکر کردی همه مثل تیم سخیفت هستن با کمک بقیه ببرن؟؟؟

    • جێژوان

      برانکوجان خودت رو ناراحت نکن عمو...
      تو ایران انواع تبانیها هستش...
      یه گلری داشتیم هیچی بارش نبود یه مقطع بزور گلر سوم خود همین علی‌آقا بود... یه سال هوای پرسپولیستو داشت اینام ادای دین کردن فصل بعد اوردنش پرسپولیس شد گلر اول پرسپولیس...
      قهرمانی نوش‌جونت عمو اینجا ایرانه مهد دلیرانه...

      پاسخ ها

      • محمد

        همین گلر کاپیتان کیسه بود اما باید به یه چیزی آویزون بشی دیگه کیسه کشی تو خونته باید دکل نوردی کنی باید تهمت بزنی

    • بدون نام

      خصومت با رامین تا کجا

    • mrobaei

      اون کوته فکرهایی که با این تهمت زدن ها میخواهند ناکامی و ناتوانی خود را مطرح کنند بیایند و به یک سوال پاسخ بدهند.
      آیا بازی کردن غلامرضا عنایتی به عنوان مدافع وسط و اخراج شدن او در ابتدای بازی در بازی با استقلال تهران تبانی بوده است؟
      متاسفانه بعضا افراد همه را به کیش خود میخوانند.
      پنالتی های مشکوک و هزاران مساله دیگرشان را فراموش کرده اند و به بزرگترین افتخار فوتبال آسیا تهمت های ناروا می زنند
      البته از آدم های ضعیف و فاسد توقعی جز تهمت زدن ناروا نیست

    • بدون نام

      این کیسه کشها برن به تبانی های خودشون فکر کنن
      همون بازی هایی که داور براشون در میاره
      طرف اگر توپ را نمی زد گل می خورد
      حداقل شهامت داشت که اخراج بشه ولی گل نخورد
      و از همه مهمتر لایی خور نشود
      پس هیس فقط جلوتو نگاه کن چون ارتروز گردن میگیری اگر بخواهی سرورت را ببینی

    • بدون نام

      کیسه کشا دلشون می خواست سرورشون ببازه ولی نشد دیگه حالا برای تسکین درد مواد صنعتی و سنتی رو قاطی میکنن. برید به این فکر کنید چرا با سیاه جامگانی که پرسپولیس سه هیچ شکستش داد به زور پنالتی مشکوک مساوی کردین

    • بدون نام

      تبانی کجا بود پرسپولیس اینقدر بزرگه کم تر تیمی تو آسیا میتونه شکستش بده

    • ایرانی

      دیگه هر بچه ای میفهمید تبانی کردن.

      پاسخ ها

      • reza

        پماد بدم

    • بدون نام

      توصیه پزشکی به کیسه ها:
      جهت رفع سوزش از پماد ب ۶ استفاده کنین نه از توهم تبانی. هر سری سرورشون میبره میگن تبانی اخه به ما چه شما با سیاه جامگان فانوس به دست مساوی کردین: ))))

    • رضا

      تو کار استقلال نداشته این که همش همین طور بوده وگرنه جلو استقلال خرد نمی شدید البته استقلال خیلی بزرگتر از این حرفهاست

    • ebi

      نه تاکتیک ناب تو همه را با مافیا بازی تارومار می کند.عابدینی بهانه است

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمانه میشه خدا میدونه که حق اش

    • بدون نام

      دمت گرم برانکو پرسپلیسو عشقه

    • بدون نام

      لعنت به این فوتبال ناپاک لعنت به این تبانی.،
      لعنت به این لنگیهای جام ندیده سرخکها برین باوجدان راحت بخوابین دایی بالاخره دینش به پرسپولیس ادا کرد
      درود بر شرافتت علی منصور پارسال با همین تیم نفت تو همین شرایط جلو لنگیها کاری کردی کارستون یادش بخیر

      پاسخ ها

      • محمد

        لعنت به فوتبالی که امثال تو هوادارش باشن فندکی حقیر مگه اینکه به این چیزا آویزون بشی دکل نورد

    • بدون نام

      اقای برانکو تقصییر تو نیست چون تو اصلا بوی از فوتبال بخصوص فوتبال ایران نداری پس بدون بدطور دارن شرف رو زیر سوال میبرن ک لنگ قهرمان بشه حرف ما تماشاچیا نیست حرف کل مربیا و بازیکن های لیگه

      پاسخ ها

      • محمد

        حرف کیه؟؟شرف فوتبال با امثال گروهبان قندلی زیر سوال میره با زنگ زدن به بازیکن حریف و اینکه زیر نظرت داریم شل بگیر سال دیگه میای تیم ما با جک تری دی زیر سوال میره کیسه کش

    • بدون نام

      اخه ادنای بی منطق نفت همون موقعی تبانی کرد که فصل قبل بانامردی وناحق بردن
      هرگز این حرفا رو نزنین مگه همه تیما مثل سپاهان واستقلال وتراکتورن که همش تبانی میکنن
      این چیزا به مانمیاد
      برین واسه تیمی این حرفاروبزنید که کارشون تبانی مث کیسه

    • بدون نام

      کافرهمه رابه کیش خود پندارد
      عمو برو بشین بازیتونگاه کن
      تبانی؟ خخخخخخ مسخره است مسخره
      کلا شماها عادت دارین هروقت پرسپولیس میبره میگین تبانی بوده
      ماهمیشه همیشه همیشه به حق بردیم
      نه مثل بعضیا باداوری وتبانی باداور

    • آبی

      تبانی ازاین واضح ترداریم حتی‌ اونهای که فوتبال نمیفهمن فهمیدن کە تبانی بود

      پاسخ ها

      • محمد

        اتفاقا اونایی که فوتبال نمی فهمن میگن تبانی بود اگه با دست نمی گرفت گل می شد اون وقت یه شکل دیگه تهمت میزدین میگفتین می تونست با دست بگیره اخراج بشه تا تیمش گل نخوره در هر صورت خودتون رو آماده کرده بودین که تهمت بزنین اگه یه ذره فوتبال سرت میشد همچین چیزی نمی گفتی

    • امیر

      اخه یه وقتا فیناله با یه تفاضل گل خیلی شبهات پیش میاد، ولی انگ تبانی برای تیمی که کلی امتیاز از تیمای دوم و سوم بالاتره خیلی خنده‌داره :)) نمیدونم شاید اگه پرسپولیسم امتیاز الان استقلالو داشت ماهم به عالم و ادم بدبین میشدیم... ولی میدونم استقلال هوادار عاقلم داره!!

    • بدون نام

      این کیسه کشا همونایی هستن که میگفتند سرورشون دوپینگ کرده و تو اسیا مشخص میشه ولی با اون چشمای کثیفشون دیدند که پرسپولیس تو اسیا هم سالاره .الهلال که بهترین تیم اسیا هست هیچ غلطی نکرد .درثانی کیسه کشا تبانی به بازیی گفته میشه که مربی مهاجم فسیل شده رو بزاره دفاع اخر و اون هم در عرض ۲۰ دقیقه اخراج بشه .البته مثالهای زیادی هست ولی این یکی کافی بود

    • بدون نام

      لنگی های بیچازره که دست بدامان الدنگی مثل دایی شدند خاک بر سر دایی تابلو تر ازاین دیگه نمیشد فقط مونده بود خودش هم بره به نفت گل بزنه

      پاسخ ها

      • محمد

        مثلا نفت بازی رو می برد چی میشد؟؟اختلاف دو رقمی با صدر تک رقمی میشد فندکی فکر کردی همه تیما مثل تیم سخیفت هستن با بقیه ببرن؟؟

    • بدون نام

      پرفوسسسسسوووووررررر یادت رفته یک ماه پیش میگفتی دائی خیلی مرده بخاطر همین روزا بود ازش تعریف میکردی

      پاسخ ها

      • رضا

        هیچکس مثه علی دایی شوق بردن پرسپولیسو نداره پس حرف مفت نزن

    • بدون نام

      یه روزیه قناری به شاهین گفت بااینکه من برای صاحبم آوازمیخونم وشادش میکنم ولی توقفسم توکه قیافه اخموداری رودستش میشینی جواب دادمن مردعملم توفقط زرزرمیکنی حالاحکایت کیسه کشهاشده مامردعملیم میبریم ایناامدن شلوغش میکنند

    • شاهین

      یعنی خاک توسرکیسهای بدبخت.میبینید که ماهم خوب بازی میکنیم هم گل میزنیم هم خوب میبریم.اون دربیه که تبانی شده نه این ما سپاهان.تراکتور.نفت.فولاد.وتیمهای سختو شکست دادیم ولی کیسها میرن باتبانی باصبا دلخوش میکنن تیمهای ته جدولی رومیبرن دلشونخوشه.برانکو همونیه که شرفشو نمیفروشه مثل کیروش.دایی همونیه به داداششم باج نمیده نه مثل مافیای مرفاوی و منشوریان وقلعه نویی برید خودتونو خفه کنید بدبختا باچنین تهمتایی .مافیا وتبانی اونیه که بابازیکنای مافیایی قهرمان بشن نه بازیکنای جوون ما که عشق بازی کردن توپرسپولیس دارن. .برانکو پاک ترین مربیه اون بهترین وینگرراست ایرانو بخاطر انظباط اخراج کرد.مثل منشوریان نیست که بابختیاررحمانی درگیرشد وفحش دادن بهم بعد بازیش بده.منطق کیسه کجا وماکجا یکم فکرکنید.مطمعنم ایناهمش ازسرحسادته وسوزش دوازده امتیاز زیرشی تااخرفصل بیست امتیاز میشه تاچشم حسود بترکه.بربدخواه پرسپولیس لعنت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاهین جان طرف اگر شعور داشته باشه که کیسه کش نمیشه. ولشون کن که اسطوره هاشون همه ...

    • آنتی کیسه و ترتر و شله زرد

      من هیچوقت جواب اراجیف کیسه کشا رو نمیدم
      فقط همینو میگم...یخ بدم خدمتتون؟؟؟؟

    • تاجی

      هی لونگی...
      اگه از کثافت کاریها و زدو بندهای تیمت داریم میگیم واسه اینه که شاید صدای ما و همه تیمای لیگ به جایی برسه و جلوش گرفته بشه چون دیگه خییییلی چندش آور شده و الا اگه بحث سوزش و این حرفا باشه همه میدونن این شمایین که هنوز دارین میسوزین که با اینهمه ادعا و بازیکن ملی... اومدیم با یه تیم زیر 23 سال 3 تا... دقت کن 3 تا گذاشتیم ... آره یا نه؟
      الان باز داغ دلتون تازه شد... خخخخ
      ...

      پاسخ ها

      • محمد

        زررررررررشک از ادبیاتت معلومه شعور و فرهنگت چقدره کیسه کش بعد از پنچ سال دربی رو بردی پز میدی؟؟؟سوزش؟؟چند ساله زیری فندکی مفلوک؟؟یه تیم زیر23؟؟؟منظورت تیم تقویت شده با جک تری دیه؟؟؟اگه داغ کسی قراره تازه بشه داغ شما فندکی ها به خاطر اون چهار تایی که گذاشتیم درتون باید تازه بشه

    • haji

      استقلالی لال شن

    • تتجی

      های مواظب باش چی داری میگی....

    • بدون نام

      بنگر چی

      پاسخ ها

      • محمد

        رضا شربتی چی؟؟؟جوری تر سوراخدور در اومد که رضا شربتی که هیچ سردار آجر پاره هم هیچ کاری نمی تونست بکنه

      • رضا محمدی

        فروزان گلی که با دست برد تو دروازه چی

    • بدون نام

      این حرفهای استقلالیهای بی فرهنگ است

    • نامی

      لعنت به شرافت نداشته کسانی که این حرفها را میزنن.وقتی دربی را پرسپولیس باخت چرا کسی نگفت تیمی که نه تاکتیک و نه تکنیک دارد تونست پرسپولیس را ببرد.چرا کسی نپرسید ذوب آهن که ده تا موقعیت داشت بازی رو باخت و ... شما دارید راجع به اسطوره ایران اونم کسی که باج به کسی نمیده صحبت میکنید.شرف داشته باشید و ساکت بشید!!!

    • امیر عابدینی

      ببینید در مرام من نیست که با مربی و بازیکن حرف بزنم، ولی آن موقع به فدراسیون وقت فشار آوردم و گفتم باید بازی‌های پرسپولیس بعد از بازی بهمن برگزار شود، اگر بخواهید بازی پرسپولیس را قبل بهمن برگزار کنید ما بازی نمی‌کنیم!

    • مهدی

      یعنی شما از سیاه جامگان کمتر بودید که سه تا حوردید

    • بدون نام

      اقای برانکو خیلی ساده ای شما را هم فریب میدهند

    • بدون نام

      وقتی عابدینی که در فدراسیون است اوایل نیم فصل دوم میگه هر کاری بشه پرسپولیس قهرمانه، وقتی داور و فدراسیون چندین بازیکن اصلی و خط دفاعی تراکتور را قبل از بازی با پرسپولیس محروم می کنند، وقتی در دقیقه های آخر بازی سپاهان، یک پنالتی الکی به پرسپولیس میدن تا برنده بشه، وقتی دقایق اولیه بازی با نفت، دروازه بان نفت در حرکتی تابلو دهها متر جلو میاد و کاری می کنه که کارت قرمز بگیره و موارد بسیار قبلی، خوب معلومه دستهای کثیف میخان چرتپولیس را قهرمان کنند

      پاسخ ها

      • محمد

        دهها متر یا اینقدر بیسوادی تا فکر میکنی بقیه هم مثل تو به جای مغز با یه جای دیگه تصمیم میگیرن موارد بسیار قبلی؟؟تمام کارشناس ها گفتن پنالتی درست بود اما بازم قبول نکردین اگه نمیومد جلو و کل میشد چی میگفتین؟؟؟اونم حتما میگفتین باید میومد جلو اخراج رو به جون میخرید تبانیه چون نیومد جلو الانم که به قیمت اخراج جلوی یه گل رو گرفته میگی چرا اومد جلو
        امثال تو که مصاحبه های تمام اعضای فدراسیون رو زیر و رو میکنین چرا حرفهای کفاشیان رو ندیدن که گفت به تاج گفتم به داور بگه هوار سوراخدور رو داشته باشه؟؟؟چرا امتیازهای غیرمجاز سوراخدور رو کم نکردن؟؟

    • مهدي

      چه رويي دارين شما ششتقلالي ها ... كدوم تباني ؟!
      حرف واسه گفتن زياده بازي خودتون با صبا تو قم يادتونه پس اونم تبانيه... بازي اين هفته با سايپا كه بايستي تو تختي يا دستگردي برگزار ميشد افتاد تو ازادي هم ميشه بهش گفت تباني.... لايق ترين تيم براي قهرماني امسال خودتون هم ميدونيد پرسپوليسه حتي پارسال هم حقش قهرماني بود شماها هم ميخواين پس با تاني وكمك هاي داورها دومي رو بگيريد.... تازه برد شما تو دربي يه تباني با پرسپوليس بود تا تيمتون يه كم جون بگيره خخخخخخ

    • کاظم

      خوب اسم پمادا سوختگی رو بلدی لنگی معلومه بعد از دربی پنج،شیش تا رو تاحالا استفاده کردی

    • پرسپولیس سرور استقلاله

      استقلالیا که اینقدر ادعا دارند الان به فکر این باشن ببینند اصلا میتونن سهمیه آسیا بگیرند.البته با تبانی با داوران میتونید .سه بازی پرسپولیس به اندازه 10 بازی استقلال موقعیت داشت استقلال اون تک موقعیت هایی رو که داره گل میکنه و شانسی اومده بالا ....امسال پرافتخار ترین تیم آسیا پرسپولیس ۶ آتیشه قهرمان لیگ میشه فشار بهتون نیاد یه وقت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج