۴۹۲۸۴۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بوستانی: قلعه‌نویی استاد قهرمان کردن تیم‌هاست

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم گفت: با توجه به شرایطی که داریم در لیگ برتر می‌مانیم.

خبرگزاری تسنیم: کریم بوستانی درباره تساوی بدون گل صبای قم مقابل فولادخوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: نتایج ما در نیم فصل دوم خوب بوده است. فولاد تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. آنها با حضور ساسان انصاری و اسماعیل شریفات خط حمله سرعتی دارند و تقریبا به همه تیم‌ها گل زده‌اند. هدف ما گرفتن سه امتیاز بود، اما همین که مقابل بازیکنان سرعتی فولاد ایستادیم و گلی نخوردیم، خوب بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صبا در لیگ برتر می‌ماند یا نه، تصریح کرد: صددرصد در لیگ می‌ماند. با توجه به شناخت کاملی که از تیم داریم و پیشرفتی که بازیکنان داشتند، این حرف را زدم. هفت بازی دیگر تا پایان لیگ باقیمانده و اگر ۱۰ امتیاز دیگر بگیریم در لیگ می‌مانیم. البته بستگی به نتایج رقبای ما هم دارد.

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم در مورد اینکه از عملکرد محسن فروزان رضایت دارد یا نه، گفت: از فروزان خیلی راضی هستم. بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، محسن فروزان و میثم مجیدی که در نیم فصل جذب تیم شدند، خیلی به صبا کمک کردند.

بوستانی در خصوص اینکه گفته می‌شود صبای قم شعبه دوم استقلال شده است، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ درست است که رنگ پیراهن صبا آبی است و از سرمربی تیم گرفته تا من و برخی از بازیکنان استقلالی هستیم، اما اینجا صبای قم است.

وی با اشاره به مشکلات مالی صبا عنوان کرد: همه تیم‌ها کم و بیش مشکل مالی دارند، اما آقای کشوری‌فرد در تلاش است که مشکلات را حل کند. در قم غیر از کشوری‌فرد کسی را نمی‌بینیم. استاندار قم بازی با فولاد را از نزدیک دید و دنبال اسپانسر است تا کمی از مشکلات حل شود.

مربی صبای قم درباره شانس‌های قهرمانی در لیگ گفت: پرسپولیس روند خوبی دارد و در آسیا هم خوب بازی می‌کند. تراکتورسازی هم تیم بزرگی است، اما با اتفاقاتی که در رابطه با محرومیت آنها در نقل و انتقالات پیش آمد، قدرت تیم کاهش پیدا کرد. هر چند امیر قلعه‌نویی مربی کاربلد و استاد قهرمان کردن تیم‌هاست. او همین حالا هم می‌تواند تیمش را قهرمان کند.

بوستانی خاطرنشان کرد: استقلال هم در این مدت فوق‌العاده کار کرده و بازیکنان جوان به علیرضا منصوریان کمک کرده‌اند. از بین سه تیم مدعی قهرمانی، پرسپولیس شرایط بهتری دارد، هر چند که هفت بازی تا پایان مسابقات مانده و نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      استاده چی ؟ مگه چند تا تیم رو قهرمان کرده که ما خبر نداریم.قلعه نویی خودش امیدی به قهرمانی نداره بعد شما کاسه داغ تر از اش شدی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج