اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۰۳۴
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

عابدینی: دایی را نشناختند که اتهام تبانی می‌زنند

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: کسی هست که بگوید پرسپولیس قهرمان نمی شود؟

کاپ: رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: کسی هست که بگوید پرسپولیس قهرمان نمی شود؟

امیر عابدینی درباره روند مذاکرات فدراسیون فوتبال با آدیداس اظهار داشت: از قول من بنویسید که کار قطعی شده است و فدراسیون فوتبال ایران با آدیداس همکاری خود را آغاز خواهند کرد. ما پیش نویس قرارداد را آماده کرده ایم و قرار است امشب یا فردا آقای تاج آن را تایید کند و برای کمپانی آدیداس ارسال کنیم و ظرف 2 هفته قرارداد نهایی اجرایی خواهد شد.

وی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با دیگر رقبایش در مسیر قهرمانی بیان داشت: یک بار بنده گفتم این پرسپولیس قهرمان می شود اما به من حمله کردند و گفتند چرا زود این حرف را می زنی؟ خب من کارشناسی صحبت کرده بودم. به نظر شما الان کسی هست که بگوید پرسپولیس قهرمان نمی شود؟ این اتفاق محال است. هرچند در فوتبال نباید اتفاقات عجیب را نادیده گرفت.

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون درباره مشکل رامین رضاییان خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم آقای طاهری ثابت کرد مدیری موفق است. ایشان نشان داد که از چه توانمندی هایی برخوردار است. برانکو هم ثابت کرده که یک دانشمند است. به نظر من درباره رامین رضاییان کسی نباید از بیرون برای پرسپولیس نسخه بپیچد. آنها خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت.زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم آقای پروین گفت یک بازیکن سرشناس تیم را نمی خواهم و من حق را به سرمربی دادم و آن بازیکن با سروصدای زیاد از پرسپولیس جدا شد. اینجا هم باید به سرمربی تیم حق داد وقتی می گوید نمی تواند با یک بازیکن کار کند.
عابدینی درباره مشکلات باشگاه ها در زمینه های اقتصادی و تهدیدهای اخیر فیفا تصریح کرد: قاطعانه می گویم که اگر دولت محترم از باشگاه ها حمایت نکنند امکان ورشکستگی برخی از آنها وجود دارد البته از زمانی که آقای سلطانی فر آمده است با دقت این موضوع را پیگیری می کند و حتی کارگروهی برای رسیدگی به این مشکلات حاد تعیین شده است.

وی درباره اعتصاب اخیر بازیکنان استقلال گفت: باشگاه استقلال و در راس آن آقای افتخاری شدیدا دنبال حل مشکلات است. تنها باشگاهی که توانست مسایل بیرونی و بین المللی خود را حل کند آنها هستند. بازیکنان استقلال باید بدانند که هزینه هنگفت بابت شکایت های صورت گرفته روی دست باشگاه مانده است. در فوتبال امروز دیگر اعتصاب بازیکنان معنایی ندارد.
عابدینی درباره برخی اتهامات به نفت تهران مبنی بر کم کاری برابر پرسپولیس گفت: آنهایی که این حرف ها را می زنند نه علی دایی را می شناسند و نه فوتبال را. علی دایی شجره اش معلوم است. او هیچگاه از قاموس حرفه ای خود فاصله نگرفته است. در هر تیمی که بوده حرفه ای فکر کرده است. روزی بازی نفت و پرسپولیس گلر نفتی ها اشتباه کرد و تیم شان ۱۰ نفره شد اما اگر بازی را دیده باشید متوجه می شوید که نفت با یک یار کمتر تلاش زیادی کرد تا شرایط را عوض کند اما گل دوم پرسپولیس آب سردی بر این تیم بود. این حرف ها که تبانی و یا کم کاری صورت گرفته یا کار کسانی است که فوتبال را نمی فهمند و یا افرادی که با پرسپولیس عناد دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      باشه مردم مثل شما دو تا گوش دراز دارن!

    • فضولباشی

      پشت هراتهامی بایدمنطقی موجودباشدپرسپولیس چه نیازی به تبانی دارد به تیمهای دیکرتعقیب کننده اتهام میزدندجای توجیه داشت ولی پرسپولیس چرا؟

    • بدون نام

      مطمئن باشید این کیسه کشا تا ده سال دیگه هم با این روش دفاعی بازی کردن قهرمان نمیشن فوقش سهمیه بگیرن .درضمن اقای عابدینی تیمهایی که تو تبانی رتبه ی اول و دوم رو تو دنیا دارند(استقلول و ترتر) حتی روی یونتوس رو هم سفید کردن تو تبانی اینجا به پاک ترین تیم ایران (سرورشون پرسپولیس )تهمت میزنند .دراخر اینکه کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو بخواب زده نمیشه. بازی اروپایی سرورشون دیوونشون کرده .

    • بدون نام

      سلام رییس مافیا بایدم از شاگردان دانشگاهت که زیر دست جناب عالی رشد کردن دارن درس پس میدن دفاع کنی

    • خاسر

      راست گفتی علی دائی مگه عابدینی ،که اهل زد بند وتقلب کاری باشد،دائی ادم بزرگ وباشرفی است،

    • بدون نام

      تو خودت اصل تبانی هستی حالا اومدی گوه کاری دایی را ماست مالی کنی؟؟

    • چرتپولیسیم

      دایی لنگی روهم نشناسیم تورومیشناسیم عابدینی که داری ازش حمایت میکنی
      وااای به حال فوتبالمون که امثال تودارن مدیریتش میکنن
      جام کثیف #فدراسیون کثیف# عابدینی کثیف# چرتپولیس کثیف

    • هریبه

      چی میگی آقا...
      اصلا هرچی دردسره از شماست

    • بدون نام

      مهندس جان از قدیم گفتن در گاله رو میشه بست ولی در دهن کیسه کشا رو نمیشه بست
      بسکه ذات خودشون و تیمشون کثیفه و حتی یک قهرمانی تکرار میکنم فقط یک قهرمانی سالم تو کارنامه شون ندارن همه رو به کیش خودشون میدونن

    • مهدی

      اقای عابدینی شما درهفته سیزدهم گفتی پرسپولیی قهرمان است وافرین داری در کنار لابی شما با فدراسیون وداوری وبازیکنانی مثل دروازه بان نفت پرسپولیس راقهرمان کردی ولی به دروازه بان نفت بگو ناشیانه دفعات بعد عمل نکند وکمی وقت بگذرد بعد عمل خیر خود را انجام دهد

    • بدون نام

      عابدینی ولی شما را خیلی خوب میشناسم ومیدانیم که چه کارها که بلد نیستی

    • سعید

      دقیقا چون دایی رو میشناسیم میگیم که با پرسپولیس تبانی کرده؟دایی جلوی استقلال ،دایی روز بازی با پرسپولیس بود؟دایی جلوی استقلال کم مونده بود کت دربیاره بره توزمین اما جلوی پرسپولیس حتی یه اعتراض هم به داور

    • سعید

      اتفاقا چون دایی رو میشناسیم میگیم تبانی کردن،دایی تو همه بازیها ازاول بازی به داوری اعتراض میکنه تا آخر بازی،دایی جلوی استقلال و تراکتور کجا! دایی جلوی پرسپولیس کجا! وقتی دروازه بان نفت اخراج شد دایی خیلی راحت و ریلکس کنار زمین ایستاده بود،بعد اونهم مبعلی رو بیرون آورد تا عملا نفت خلع سلاح بشه ، آخه مبعلی که کل تاکتیک تیم رو اون میچرخه و با سانتر هاش و کاشته هاش پدر هر تیمی رو در میاره ،چرا میاری بیرون ،به خدا دایی از باخت تیمش به پرسپولیس ناراحت که نشد هیچ خوشحال هم شد ،آقای دایی این کارت خیانت به تیم نفته

    • بدون نام

      تبانی فقطو فقط از مکتب لنگ برمیاد.چرا همین علی لابی تو جام حذفی میگفت میخوان لنگو استقلالو قهرمان کنن هرطور شده حالا ؟حداقل تبانی میکنید جوری بکنید کسی نفهمه.میای رو مخ دروازبان تیمت راه میری ک ب بچه گانه ترین سبک خودشو اخراج کنه؟فک کردین مردم خرن نمیفهمن؟تمام مربیای لیگ گفتن لنگو میخوان قهرمان کنن پس همه فهمیدن ک یه دستایی تو کاره لنگ بعد 10سال جام کثیف بیاره مثه اون جام کثیفی م؟ک معمارزاده تقدیمشون کن.خجالت بکشین ک فوتبالو ب لجن کشیدین شما لنگیا.خیلی کثیفین

    • بدون نام

      ببین اتفاقا دایی پدر تبانیه

    • بدون نام

      اقی عابدینی واقعا این جام ارزششو داره با این همه لجن کاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج