۴۹۳۰۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برای بازی با یاران آزمون؛

هشدارهای عجیب منچستریونایتد به هوادارانش

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با ارسال ایمیلی به هوادارانش جهت سفر به روسیه و بازی با تیم روستوف در لیگ اروپا هشدارهای لازم را داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از دیلی‌ میل انگلیس، باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با ارسال ایمیلی به هوادارانش جهت سفر به روسیه و بازی با تیم روستوف در لیگ اروپا هشدارهای لازم را داد.

باشگاه منچستر یونایتد به نماینده هواداران این تیم که قصد سفر به روسیه و تماشای دیدار برابر روستوف در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را دارند نوشته است: هواداران نباید با در دست داشتن نمادهای تیم منچستر یونایتد هنگام قدم‌زدن در شهر روستوف و ورود به ورزشگاه شماره 2 المپیک جلب توجه کنند.

این باشگاه انگلیسی در ادامه هشدارهای عجیب خود به هواداران آورده است: هیچ هواداری نباید به تنهایی عازم روستوف شود و باید این مساله را مورد توجه قرار دهند که باشگاه منچستر یونایتد نگران حمله مشابه هواداران روسی در جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا به هوداران خود در روستوف است.

در آستانه دیدار رفت تیم‌های روستوف روسیه و منچستر یونایتد، خوان ماتا، هافبک 28 ساله این تیم انگلیسی گفت: ما میهمان تیمی هستیم که راه طولانی را در فصل جاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا طی کرده است.

ماتان که صحبت‌هایش در سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد منتشر شده است ادامه داد: روستوف در خانه تیمی قدرتمند است. این تیم در فصل جاری تیم‌های بایرن مونیخ و آژاکس آمستردام را در خانه‌اش شکست داد. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که روستوف حریف قدرتمندی است.

تیم روستوف روسیه با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی پنجشنبه هفته جاری میزبان منچستر یونایتد است. بازی برگشت نیز 26 اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. تیم برنده به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا راه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج