اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۱۶۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا پرسپولیس برانکو تا این اندازه خوب است؟

پرسپولیس در دیدار برابر نفت نشان داد بوی قهرمانی می‌دهد و شایسته‌ترین تیم برای بالا بردن جام است.

وطن امروز: پرسپولیس در دیدار برابر نفت نشان داد بوی قهرمانی می‌دهد و شایسته‌ترین تیم برای بالا بردن جام است. چرا تیم برانکو تا این اندازه آماده است و زیبا بازی می‌کند؟ پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر توانست در ورزشگاه تختی برابر تیم پرستاره نفت تهران با ۲ گل به پیروزی برسد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود. پرسپولیس در حالی توانست در این دیدار به پیروزی برسد که ۵ بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت. قرمزپوشان پایتخت با این پیروزی که به دست آوردند ۵۳ امتیازی شدند و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
چرا پرسپولیس در فصل جاری تا این اندازه خوب است؟ معمولا تیمی که می‌خواهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد باید در کنار آماده بودن شانس هم داشته باشد و در بعضی از بازی‌ها داور هم به سود آن تیم سوت بزند اما پرسپولیس نه با اشتباهات داوری صدرنشین شده و نه تیم خوش‌شانسی بوده است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند چون بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارند و آماده‌تر از دیگر تیم‌ها هستند. بعضی براین باورند دلیل کیفیت بالای پرسپولیس ابزار مناسبی است که برانکو در اختیار دارد اما دیدار برابر نفت چیز دیگری را به اثبات رساند. پرسپولیس در این دیدار محمد انصاری، رامین رضاییان، حسین ماهینی، وحید امیری و کمال‌الدین کامیابی‌نیا را که هر ۵ بازیکن ملی‌پوش هستند در اختیار نداشت اما برانکو با بازیکنان جوانی که در ترکیب تیم گذاشت و با تغییر پست چند بازیکن خود اجازه نداد پرسپولیس در این دیدار آسیب ببیند و با اقتدار نفت را هم از پیش رو برداشت.
پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد به این دلیل که قالب این تیم خوب پی‌ریزی شده است و هر بازیکنی که در این قالب قرار گیرد حتی اگر جوان و بی‌تجربه باشد و حتی اگر در پست غیرتخصصی خود به میدان برود بازهم به این قالب آسیب نمی‌زند. برانکو قالب پرسپولیس را خوب ساخته است و این دلیل اصلی کسب نتایج خوب تیم او است. این مربی کروات با بازی دادن به بازیکنان جوان و قرار دادن آنها در قالب تیم آینده پرسپولیس را می‌سازد و هواداران باید به این تیم امیدوار باشند که حتی در آسیا هم نتیجه بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون فدراسیون وداور ها وحریفان کمر همت بستند هر طوری شده پیروزی را قهرمان گنند

    • هیس

      چون فدراسیون لنگی پشتشه

    • بدون نام

      هیس پومادیادت رفته

    • حجت

      اگر استقلالی هستی سرت رو بگیر بالا
      بالا بالاتر
      تو یه استقلالی هستی پس باز هم سرت رو بالاتر بگیر
      بالای بالا


      حالا جایگاه سرورت پرسپولیس رو تو صدر جدول دیدی؟
      خب حالا بزن بچاک

    • خاسر

      باپولی که ازبیت المال بحساب این باشگاه ریخته شدتوانست از زحمات دیگرباشگاهها درپرورش بازبکن نهایت سواستفاده راببرد بازیکنانی مثل سیدجلال،کامیابی نیا،رضائی،احمدزاده،مسلمان، بیرالوند،محرمی وغیره راازباشگاههای دیگه خریداری وبهمراه یک مربی خارجی تشکیل یک تیم ملی رابه خودگرفت ازطرفی داوریهاراکامل داشت، حمایت فدراسیون درتمام ابعاد راداشت ازان طرف تراکتورواستقلال محروم وتنبیه شدندباز بااین شرائط نبایداول باشداگه بااین همه حمایت بهتر نمی شدبایدیک خاک توسری جانانه به حامیان ان خصوصا عابدینی گفت که علاوه برحمایت های اشکارمخفیانه جلوی نامه های فیفا راخنثی میکند تاپرسپولیس ماننددیگرتیمهادچارمشکل نشو د.

    • حجت

      اگر استقلالی هستی سرت رو بگیر بالا
      بالا بالاتر
      تو یه استقلالی هستی پس باز هم سرت رو بالاتر بگیر
      بالای بالا


      حالا جایگاه سرورت پرسپولیس رو تو صدر جدول دیدی؟
      خب حالا بزن بچاک

    • حجت

      اگر استقلالی هستی سرت رو بگیر بالا
      بالا بالاتر
      تو یه استقلالی هستی پس باز هم سرت رو بالاتر بگیر
      بالای بالا


      حالا جایگاه سرورت پرسپولیس رو تو صدر جدول دیدی؟
      خب حالا بزن بچاک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج